Prebo Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Snakka med en butikkansatt som har fått sett de nye konsollene, og han sa at Xbox var den svakeste av de 3 og PS3 var den suverent sterkeste.Specs oppga ha ikke, men han er troverdig. Bør ta det med ei klype salt. Ja, brutter'n min var på Ringo her om dagen.. Var en ansatt som hadde sett designet til PS3, og den var på størrelse med PsTwo! Men han sa det godt kunne vere en fake, men en ting var han sikker på. Og det var at det revulsjonerende med Nintendo Revolution er at en faster lapper på hode som registrerer hjerneaktivitet! Dermed trenger en ikke kontroller, en bare tenker hvor en skal bevege seg i spillet, tenker ''hopp'' når en vil hoppe osv Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Snakka med en butikkansatt som har fått sett de nye konsollene, og han sa at Xbox var den svakeste av de 3 og PS3 var den suverent sterkeste.Specs oppga ha ikke, men han er troverdig. Bør ta det med ei klype salt. Ja, brutter'n min var på Ringo her om dagen.. Var en ansatt som hadde sett designet til PS3, og den var på størrelse med PsTwo! Men han sa det godt kunne vere en fake, men en ting var han sikker på. Og det var at det revulsjonerende med Nintendo Revolution er at en faster lapper på hode som registrerer hjerneaktivitet! Dermed trenger en ikke kontroller, en bare tenker hvor en skal bevege seg i spillet, tenker ''hopp'' når en vil hoppe osv Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Og det var at det revulsjonerende med Nintendo Revolution er at en faster lapper på hode som registrerer hjerneaktivitet! Dermed trenger en ikke kontroller, en bare tenker hvor en skal bevege seg i spillet, tenker ''hopp'' når en vil hoppe osv Oj, HVIS det stemmer så må man jo bare ha Revolution da. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Og det var at det revulsjonerende med Nintendo Revolution er at en faster lapper på hode som registrerer hjerneaktivitet! Dermed trenger en ikke kontroller, en bare tenker hvor en skal bevege seg i spillet, tenker ''hopp'' når en vil hoppe osv Oj, HVIS det stemmer så må man jo bare ha Revolution da. Tuller du Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Er det noen som har bilder av selve ps3en da ?? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Er det noen som har bilder av selve ps3en da ?? Nope! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Og det var at det revulsjonerende med Nintendo Revolution er at en faster lapper på hode som registrerer hjerneaktivitet! Dermed trenger en ikke kontroller, en bare tenker hvor en skal bevege seg i spillet, tenker ''hopp'' når en vil hoppe osv Oj, HVIS det stemmer så må man jo bare ha Revolution da. Tuller du æææ tror vi kan trygt si at vi venter til E3 eg før vi trekker noen som helst konklusjoner! men er dette sant så er det i hvertfall REVOLUSJON rundthjørnet Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Det er INGEN som har sett PS3 for svarte faen. Særlig ikke noen norske butikkansatte. Herregud. Og det er patetisk å se Sony barna her inne faktisk påstå at bildene fra dette spillet ser bra ut. Det ser mindre imponerende utt enn flesteparten av spillene ute på dagens konsoller. Her er mer hvordan spillene nok vil se ut på de kommnede konsollene. http://img75.echo.cx/img75/7050/aw18yv.jpg http://www.alanwake.com/screenshots/Alan_Wake_001.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2005/...e_screen002.jpg Hvis du har en HDTV vel og merke. *** Bildene er gjort om til linker av moderator fordi de var så store at de ødelegger layouten på siden *** Endret 13. mai 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Det er INGEN som har sett PS3 for svarte faen. Særlig ikke noen norske butikkansatte. Du må lære deg å skildre mellom en spøk og alvor Å hva f*** mener du med at Sonybarna synest disse bildene var bra?! Du er vel en slik tøffing du, som har Xbox eller pc? Ooooh! Om du gidder å lese gjennom tråden før du fyrer løst med slik meningsløst sludder, så ser du at de fleste her inne ikke ble imponert over grafikken... Og til en opplysning.. Spillet kommer til PS3, Xbox360 og pc.. Endret 5. mai 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Du må lære deg å skildre mellom en spøk og alvor Posten var ikke myntet på deg, skjønte at du spøkte. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Å hva f*** mener du med at Sonybarna synest disse bildene var bra?! Du er vel en slik tøffing du, som har Xbox eller pc? Ooooh! Om du gidder å lese gjennom tråden før du fyrer løst med slik meningsløst sludder, så ser du at de fleste her inne ikke ble imonert over grafikken... Og til en opplysning.. Spillet kommer til PS3, Xbox360 og pc.. Minst like mange som syntes at det skrapet av et spill så bra ut. KUN fordi det ble presentert som et "PS3" spil. Garantert. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Å hva f*** mener du med at Sonybarna synest disse bildene var bra?! Du er vel en slik tøffing du, som har Xbox eller pc? Ooooh! Om du gidder å lese gjennom tråden før du fyrer løst med slik meningsløst sludder, så ser du at de fleste her inne ikke ble imonert over grafikken... Og til en opplysning.. Spillet kommer til PS3, Xbox360 og pc.. Minst like mange som syntes at det skrapet av et spill så bra ut. KUN fordi det ble presentert som et "PS3" spil. Garantert. Idiotisk, rett å slett idiotisk! Jeg er Sonyfan, eller, Sonybarn som du kaller det. Og jeg synest ikke den grafikken var noe å skryte av! Tror de fleste Sonybarn her inne ble mektig skuffet når de såg bildene! Og de bildene du postet, de var vel fra Xbox360 versjonen av spillet Alan Wake de da? Endret 5. mai 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Idiotisk, rett å slett idiotisk! Jeg er Sonyfan, eller, Sonybarn som du kaller det. Og jeg synest ikke den grafikken var noe å skryte av! Og de bildene du postet, de var vel fra Xbox360 versjonen av spillet Alan Wake? Nei, PC. Og mest sannynlig kommende konsoller. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Tror de fleste Sonybarn her inne ble mektig skuffet når de såg bildene! GRUSOMT! GRUSOMT NICE!! s**** kor bra grafikk nå fikk eg lyst på PS3 Jeg må si at de bildene var UTROLIG imponerende... Kan ikke klage på noen måte! Si hva dere vil, men(!!!) det er bedre enn PS2. Keep it going! Jeg synes det ga et bra førsteinntrykk. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Rimelig patetisk oppførsel gjennom hele tråden. Hva er så vanskelig å forstå når det gjelder trådtittelen (tenker på alle dere som på død og liv bare må dra inn en viss konkurrent). Man skulle tro dere har spill som religion.. Siden alle aldergrenser og mentale tilstander får tilgang til forumet, er det umulig å unngå slike "diskusjoner" som dette, desverre. Gleder meg til PS3 uansett, selv om jeg er sikker på at konkurrentene også vil komme med supre maskiner som er like bra (minst). Må gå, skal banke opp den første Volvo eieren jeg finner fordi jeg digger BMW.. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Tror de fleste Sonybarn her inne ble mektig skuffet når de såg bildene! GRUSOMT! GRUSOMT NICE!! s**** kor bra grafikk nå fikk eg lyst på PS3 Jeg må si at de bildene var UTROLIG imponerende... Kan ikke klage på noen måte! Si hva dere vil, men(!!!) det er bedre enn PS2. Keep it going! Jeg synes det ga et bra førsteinntrykk. Og hvem sier at dette kommer fra Sonybarn? Det er tydelig at du har noe imot Sony og Playstation, men hold det for deg selv. Nok krangling og tilbake til topic... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Fedrov, vær så snill å laste ned bildene, for så å laste dem opp igjen. Klarer bare ikke å se i tråden når bildene forvrenger hele greia! BTW: Nei, grafikken i de første bildene var definitivt ikke KJEMPEBRA, men om dere gidder å lese, finner dere ut at bildene er fra et spill som enda er langt ifra ferdig. Og dessuten sier dette spillet ingen ting om PS3's grafikk. Husk, bare fordi de beste PC'ene er mye kraftigere enn spillkonsollene, betyr ikke det automatisk at ALLE spillene har topp grafikk. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 [iC' date=10/05/2005 : 17:08] Husk, bare fordi de beste PC'ene er mye kraftigere enn spillkonsollene, betyr ikke det automatisk at ALLE spillene har topp grafikk. Der er en som har skjønt det Lenke til kommentar
0069 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 [iC,10/05/2005 : 17:08] Husk, bare fordi de beste PC'ene er mye kraftigere enn spillkonsollene, betyr ikke det automatisk at ALLE spillene har topp grafikk. Der er en som har skjønt det :!: gleder meg veldig til E3. Men disse bildene var ikke imponerende .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå