Samael Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det er faktisk ikke det første PS3 spillet som er vist, I E3 2004 så ble det vist en trailer fra en hittil demo-spill som heter Dark Sector, det var eldre og var da lagd med en litt eldre grafikk-motor versjon til PS3 og den hadde bedre grafikk en det spillet der. Sorry as. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Velvel, tro meg PS3 blir nok en kraftpakke av dimensjoner i likhet med xbox 360 Er ikkje så sikker på Nintendo lenger Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ryktene går jo nå om at PS3 vil bli hele tre ganger raskere enn Xbox 360 Nintendo er som vanlig den som flest har minst tiltro til, men jeg tror faktisk de kan overraske. Jeg sier ikke at Nintendo Revolution vil bli like kraftig som Xbox 360 og PlayStation 3, men kanskje det ligger mer i navnet på nintendo's nye konsoll enn vi aner. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Snakka med en butikkansatt som har fått sett de nye konsollene, og han sa at Xbox var den svakeste av de 3 og PS3 var den suverent sterkeste. Specs oppga ha ikke, men han er troverdig. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Tsja.... Vet ikke hva jeg skal si... Ble ikke imponert værtfall..... ikke jeg heller! Lenke til kommentar
Samael Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ja det er nok sant, Sony har satset ekstremt på PS3, og Xbox 2/360 kommer ikke til å være så bra, siden de nådde så langt med originalen, lang historie, men Nintendo og Playstation er hovedrivalene denne gangen; Gud mot Djevelen, Yahweh mot Satan, Lilith mot Shekinah, Horus mot Set, Tor mot Loke(hvem dere holder med er ikke noe jeg bryr noe særlig om). Men jeg tror ikke Xbox holder seg mye lenger, siden suksessen til Sony med PSP og Nintendo sin med DS, det blir nok en kamp mellom dem, Microsoft burde holdt seg til PC'er. Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) i mine øyne ser det nok ut som at Xbox vant denne runden, Xbox 360 vil bli et helt "media senter" og de visulle bildene fra spill ser også mye bedre ut.. edit: men så ser nok jeg det som jeg vil se..så mine kommentarer gjelder ikke. Endret 5. mai 2005 av nord Lenke til kommentar
ML Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 jeg husker når ps2 kom og de første spillene, de var ikke så pene som de spillene som har kommet senere, for.eks. GT4. Så det kommer sikert spill som har bedre grafikk Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ikke akkurat noe OVERASKENDE grafikk... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Off-topic: jeg synes vi var flinke til å komme on-topic igjen! On-topic: Det var temmelig stor forskjell på de første spillene til PS1, til de siste ble levert! Det samme med PS2! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Snakka med en butikkansatt som har fått sett de nye konsollene, og han sa at Xbox var den svakeste av de 3 og PS3 var den suverent sterkeste.Specs oppga ha ikke, men han er troverdig. Bør ta det med ei klype salt. Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) er svært få butikkansatte som har sett konsollen (trolig ingen), iallefall ikke i Norge. Alikevel er det trolig at PS3 vil bli kraftigst, men det foreligger ingen info som sansyneligjør at Xbox 360 / Xenon blir svakere enn Nintendo sin neste konsoll Endret 5. mai 2005 av TrashMaster Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 For å komme tilbake til bildene i første post. Det man må ha i bakhodet når man lar forventingene til nye PS3 og Xbox 360 fly til nye høyder, er at selv om de nye konsollene vil få svært bra ytelse, er det andre ting som effektivt vil begrense mye av moroa. Det er bare å minne på den lave oppløsning et vanlig TV-apparat har, og som de fleste bruker konsollen sin på. Bildet blir hverken skarpere eller fargegjengivelsen bedre enn det TV eller kabling klarer å produsere. Det blir å sammenligne med å ta en kraftig spille-PC, koble den til et TV-apparat, og spille. Slik vil det også bli med de nye konsollene. Med det i hodet vil jeg si bildene i første post faktisk ser ganske bra ut. Trond Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Nå skal det jo sies, at de helt sikkert lager bedre TV'er vi kan ha konsollene våre på snart! Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 De har faktisk allerede laget dem... Hørt om HD TV? Og de bildene så ut som gammel lapskaus Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Nå skal det jo sies, at de helt sikkert lager bedre TV'er vi kan ha konsollene våre på snart! Det finnes og lages bedre TV'er allerede, men de koster jo så mye mer. F.eks. apparater med HDTV, som de nye konsollene vil støtte. Majoriteten av de som kommer til å kjøpe de nye konsollene kjøper nok ikke et nytt TV samtidig. Den vanlige konsoll-spiller er nok en ungdom uten altfor mye penger. Trond Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Ryktene går jo nå om at PS3 vil bli hele tre ganger raskere enn Xbox 360 Ja, men hvem har startet disse ryktene? Det er nok Sony, noe som betyr at det like godt kan være hestepære-info Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) De har faktisk allerede laget dem... Hørt om HD TV? Og de bildene så ut som gammel lapskaus lapskaus er digg da... kanskje ikke hvis den er gammel da Endret 5. mai 2005 av SiQux Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 [iC' date=05/05/2005 : 20:24] Ryktene går jo nå om at PS3 vil bli hele tre ganger raskere enn Xbox 360 Ja, men hvem har startet disse ryktene? Det er nok Sony, noe som betyr at det like godt kan være hestepære-info Det kan nå hende, men hvorfor skulle Sony starte disse ryktene egentlig hvis det ikke er noe sannhet i dem? Det vil jo bare slå negativt ut for dem i ettertid. Men altså helt ærlig, hvilken av de konsollene som er raskest/kraftigst har ingenting å si for meg, for jeg har for lengst bestemt jeg for PS3. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 PS3 er best uansett!! Go PS3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå