Gå til innhold

De første PS3 bildene! (56k warning)

Anbefalte innlegg

Det er faktisk ikke det første PS3 spillet som er vist, I E3 2004 så ble det vist en trailer fra en hittil demo-spill som heter Dark Sector, det var eldre og var da lagd med en litt eldre grafikk-motor versjon til PS3 og den hadde bedre grafikk en det spillet der. Sorry as.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ryktene går jo nå om at PS3 vil bli hele tre ganger raskere enn Xbox 360 ;)

Nintendo er som vanlig den som flest har minst tiltro til, men jeg tror faktisk de kan overraske. Jeg sier ikke at Nintendo Revolution vil bli like kraftig som Xbox 360 og PlayStation 3, men kanskje det ligger mer i navnet på nintendo's nye konsoll enn vi aner.

Lenke til kommentar

Ja det er nok sant, Sony har satset ekstremt på PS3, og Xbox 2/360 kommer ikke til å være så bra, siden de nådde så langt med originalen, lang historie, men Nintendo og Playstation er hovedrivalene denne gangen; Gud mot Djevelen, Yahweh mot Satan, Lilith mot Shekinah, Horus mot Set, Tor mot Loke(hvem dere holder med er ikke noe jeg bryr noe særlig om). Men jeg tror ikke Xbox holder seg mye lenger, siden suksessen til Sony med PSP og Nintendo sin med DS, det blir nok en kamp mellom dem, Microsoft burde holdt seg til PC'er.

Lenke til kommentar

i mine øyne ser det nok ut som at Xbox vant denne runden, Xbox 360 vil bli et helt "media senter" og de visulle bildene fra spill ser også mye bedre ut..

edit: men så ser nok jeg det som jeg vil se..så mine kommentarer gjelder ikke. ;)

Endret av nord
Lenke til kommentar

jeg husker når ps2 kom og de første spillene, de var ikke så pene som de spillene som har kommet senere, for.eks. GT4.

Så det kommer sikert spill som har bedre grafikk :yes:

Lenke til kommentar

er svært få butikkansatte som har sett konsollen (trolig ingen), iallefall ikke i Norge. Alikevel er det trolig at PS3 vil bli kraftigst, men det foreligger ingen info som sansyneligjør at Xbox 360 / Xenon blir svakere enn Nintendo sin neste konsoll

Endret av TrashMaster
Lenke til kommentar

For å komme tilbake til bildene i første post.

Det man må ha i bakhodet når man lar forventingene til nye PS3 og Xbox 360 fly til nye høyder, er at selv om de nye konsollene vil få svært bra ytelse, er det andre ting som effektivt vil begrense mye av moroa.

Det er bare å minne på den lave oppløsning et vanlig TV-apparat har, og som de fleste bruker konsollen sin på. Bildet blir hverken skarpere eller fargegjengivelsen bedre enn det TV eller kabling klarer å produsere.

Det blir å sammenligne med å ta en kraftig spille-PC, koble den til et TV-apparat, og spille. Slik vil det også bli med de nye konsollene.

Med det i hodet vil jeg si bildene i første post faktisk ser ganske bra ut.

Trond

Lenke til kommentar
Nå skal det jo sies, at de helt sikkert lager bedre TV'er vi kan ha konsollene våre på snart! :wee:

Det finnes og lages bedre TV'er allerede, men de koster jo så mye mer. F.eks. apparater med HDTV, som de nye konsollene vil støtte.

Majoriteten av de som kommer til å kjøpe de nye konsollene kjøper nok ikke et nytt TV samtidig. Den vanlige konsoll-spiller er nok en ungdom uten altfor mye penger.

Trond

Lenke til kommentar
[iC' date=05/05/2005 : 20:24]
Ryktene går jo nå om at PS3 vil bli hele tre ganger raskere enn Xbox 360

Ja, men hvem har startet disse ryktene? Det er nok Sony, noe som betyr at det like godt kan være hestepære-info ;)

Det kan nå hende, men hvorfor skulle Sony starte disse ryktene egentlig hvis det ikke er noe sannhet i dem? Det vil jo bare slå negativt ut for dem i ettertid.

Men altså helt ærlig, hvilken av de konsollene som er raskest/kraftigst har ingenting å si for meg, for jeg har for lengst bestemt jeg for PS3. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...