Gå til innhold

De første PS3 bildene! (56k warning)

Anbefalte innlegg

Men bare en versjon av Xbox 1..

Akkurat ja! Var det jeg trodde ^^

Og det jeg mente var: At jeg synes Xbox er stygg

JA helt enig xbox er STOR og STYGG!!! og hva med kontrollen :no:

Poor Leno, trykker du på hvit!?!?!?!?!?!

Du har uten tvil prøvd MGS3 right? om du ligger ned i gresset, heiser deg høyt opp samtidig som du skal sikte med Colt XM16(L1ogL2).... IKKE BRA :no::thumbdown:

MGS3 går helt fint det... bare folk som ikke klarer to ting på en gang som ikke klarer det... bla Tommy i pararell klassen min... klarte ikke stå intil veggen og snu seg rundt hjørnet (på MGS2)

btw nå snakker jeg PS2...

EDIT:

jeg mente ikke at xbox kontrollen er vanskelig og håndtere... jeg mente at den er STOR, klumpete og at den ikke er noe god og holde i eller spille med...

Egentlig så er det ikke helt opp til meg å dømme fordi jeg har bare Xbox, så jeg låner min brors PS2 av og til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har hørt att XBox360 skal være så mye billigere enn eneren er dette sant? XBox kostet jo rundt 5000spenn :yucky:

Hvaforno? 5000 ? Hvor får folk dette fra? Jeg kjøpte Xbox på lanseringsdagen her i Norge på Akers Mic, som sikkert er den dyreste butikken i Norge attpåtil, og den kostet 2999 kr. Det gjorde den overalt i Norge.

Det gjor den så aldeles ikke! Den kostet ikke 2999,- på lanseringsdagen! Men den sank fort i pris...

Lenke til kommentar
Jeg har hørt att XBox360 skal være så mye billigere enn eneren er dette sant? XBox kostet jo rundt 5000spenn :yucky:

Hvaforno? 5000 ? Hvor får folk dette fra? Jeg kjøpte Xbox på lanseringsdagen her i Norge på Akers Mic, som sikkert er den dyreste butikken i Norge attpåtil, og den kostet 2999 kr. Det gjorde den overalt i Norge.

nå har jeg gjort det igjen :blush:

Lenke til kommentar

nå har jeg gjort det igjen :blush:

Haha :D

Lenke til kommentar
Det gjor den så aldeles ikke! Den kostet ikke 2999,- på lanseringsdagen! Men den sank fort i pris...

Jo den gjorde det. Jeg var på Spiderman, Spaceworld og Akers Mic lanseringsdagen. Den kostet 2999kr alle steder. Mulig butikker i grisgrendte strøk tok høyere pris, men I Oslo var dette prisen overalt. 2999 var den offisielle prisen.

Edit, grunnen til at folk sa den var dyr var fordi PS2 kostet vel 2000kr på den tiden og folk er jo ikke smarte nok til å skjønne at en ny maskin koster jo mer enn en som har vært ute en stund. De glemte visst hva PS2 gikk for i starten.

Så de satte raskt prisen ned til det samme som PS2. Og i dag er den jo attpåtil langt billigere enn PS2.

Endret av Fedorov
Lenke til kommentar

Jo den gjorde det. Jeg var på Spiderman, Spaceworld og Akers Mic lanseringsdagen. Den kostet 2999kr alle steder. Mulig butikker i grisgrendte strøk tok høyere pris, men I Oslo var dette prisen overalt. 2999 var den offisielle prisen.

Tror ikke på deg før du scanner kvitteringen og viser meg den:P

Lenke til kommentar
Finnes det noen fler spill som kommer til PS3 som vi kan se bilder av?

Nei, disse er de første-, og så langt eneste bildene som har blitt offentliggjort.

EDIT: Jeg så flere steder at Xbox, da den kom i 2001, kostet rundt 4000kr, både her i byen med 17500 innbyggere, og i Tr.Heim.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=04/05/2005 : 22:39]

Nei, disse er de første-, og så langt eneste bildene som har blitt offentliggjort.

Kommer flere på E3! Det er ikke så altfor lenge til

Lenke til kommentar
[iC,04/05/2005 : 22:39]

Kommer flere på E3! Det er ikke så altfor lenge til

Gleder meg :love:

Lenke til kommentar
Uansett skuffer det...

Ditto. Men likevel, frykt ikke.

Husk at dette er relativt tidlig i utviklingsfasen, det er nye konsoller det utvikles for og de mer erfarene spillutviklerene har ennå ikke vist fram hva slags grafiske-monstrum de kan skape. :)

Lenke til kommentar

Husk på at ikke alle spill som kommer på next-generation Xbox/PS vil se bra ut da. Akkurat som det finnes spill på PC, PS2 og Xbox som er stygge som juling, vil de også finnes i fremtiden.

Om et spill ser dårlig ut betyr ikke det at maskinen ikke klarer bedre, i dette tilfelle betyr det nok heller at uviklerne ikke klarer bedre, eller har ikke hatt nok tid på seg til å lage noe bedre.

Ikke alle spill egner seg like godt med tilnærmet fotorealistisk grafikk heller.

Endret av Realsoulja
Lenke til kommentar

Jeg synes det er litt rart at de to første bildene er litt dårlige, tredje litt bedre, mens det fjerde bildet så ut som Doom3+ på Xbox, det lingner ikke i det hele tatt på de andre bildene... litt snålt spør du meg... :hmm:

Edit: Det ser ikke ut som det er no bumpmapping det ser it som ekte "real-time" skygger...

Endret av Godspeed@
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...