Prebo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Er XBox 1 eller 2 stygg? Finnes det to versjoner av Xbox??? Hallooo!! Jorden kaller Poor Leon :!: Men særriøst?? Post bilder pliiiiiz!!! Finner det her! Og igjen: bare 1 versjon av Xbox1 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Viste nå ikke jeg heller det da, men det kan ha noe med at jeg ikke har konsoller (annet enn N64, PS1 og SNES) SNES!!! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Er XBox 1 eller 2 stygg? Finnes det to versjoner av Xbox??? Hallooo!! Jorden kaller Poor Leon :!: Nei, men dette er bilder fra PS3/Xbox360 (2)... Var det han mente.. Men bare en versjon av Xbox 1.. Det er jo enda lenge til Xbox 2 kommer, da. BTW: Voldsomt som denne tråden steg i antall innlegg over så kort tid da! :o BTW2: Synes heller ikke grafikken er SÅÅ imponerende, men som nevnt tidligere, spillet er lagt fra ferdig, og PS3 kan tynes LAAAANGT lengre enn dette. Det er i såfall bare spillutviklerne som ikke har brukt en god nok grafikk motor. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Men bare en versjon av Xbox 1.. Akkurat ja! Var det jeg trodde ^^ Og det jeg mente var: At jeg synes Xbox er stygg Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Viste nå ikke jeg heller det da, men det kan ha noe med at jeg ikke har konsoller (annet enn N64, PS1 og SNES) SNES!!! Ahh teh h(m)emori(d)es Hvorfor kan ikke noen lage noen gode 2D spill lengre? Tror det hadde slått ann big time jeg Hvem likte ikke Operation Gordon? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 [iC' date=04/05/2005 : 21:15] Er XBox 1 eller 2 stygg? Finnes det to versjoner av Xbox??? Hallooo!! Jorden kaller Poor Leon :!: Nei, men dette er bilder fra PS3/Xbox360 (2)... Var det han mente.. Men bare en versjon av Xbox 1.. Det er jo enda lenge til Xbox 2 kommer, da. BTW: Voldsomt som denne tråden steg i antall innlegg over så kort tid da! :o BTW2: Synes heller ikke grafikken er SÅÅ imponerende, men som nevnt tidligere, spillet er lagt fra ferdig, og PS3 kan tynes LAAAANGT lengre enn dette. Det er i såfall bare spillutviklerne som ikke har brukt en god nok grafikk motor. Ja er det egentlig så lenge?!? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 [iC,04/05/2005 : 21:15] Er XBox 1 eller 2 stygg? Finnes det to versjoner av Xbox??? Hallooo!! Jorden kaller Poor Leon :!: Nei, men dette er bilder fra PS3/Xbox360 (2)... Var det han mente.. Men bare en versjon av Xbox 1.. Det er jo enda lenge til Xbox 2 kommer, da. BTW: Voldsomt som denne tråden steg i antall innlegg over så kort tid da! :o BTW2: Synes heller ikke grafikken er SÅÅ imponerende, men som nevnt tidligere, spillet er lagt fra ferdig, og PS3 kan tynes LAAAANGT lengre enn dette. Det er i såfall bare spillutviklerne som ikke har brukt en god nok grafikk motor. Ja er det egentlig så lenge?!? Planen er jul i USA da... Dvs litt mer enn ett halv år... Om de (Microsoft) får det som de vil da Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Hvem likte ikke Operation Gordon? Operation Gordon er moro det, men alt for kort, og for vanskelig gameplay! (synes jeg) Hvis du vil mimre litt mer om SNES, kan du jo besøke old school konsoll-spill tråden startet av SiQux! Endret 4. mai 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvem likte ikke Operation Gordon? Operation Gordon er moro det, men alt for kort, og for vanskelig gameplay! (synes jeg) Det er så, men det var uansett morsomt med et nytt 2D spill! Men 2D spill skal ikke ha muligheten for å bruke musa til å aime med synes jeg... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Viste nå ikke jeg heller det da, men det kan ha noe med at jeg ikke har konsoller (annet enn N64, PS1 og SNES) SNES!!! Ahh teh h(m)emori(d)es Hvorfor kan ikke noen lage noen gode 2D spill lengre? Tror det hadde slått ann big time jeg Hvem likte ikke Operation Gordon? Har aldri hørt om det :!: men jeg synes Monkey Island 1 og 2 er drit stilig(er det bare jeg som føler att vi holder på å spore av her?). Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Viste nå ikke jeg heller det da, men det kan ha noe med at jeg ikke har konsoller (annet enn N64, PS1 og SNES) SNES!!! Ahh teh h(m)emori(d)es Hvorfor kan ikke noen lage noen gode 2D spill lengre? Tror det hadde slått ann big time jeg Hvem likte ikke Operation Gordon? Har aldri hørt om det :!: men jeg synes Monkey Island 1 og 2 er drit stilig(er det bare jeg som føler att vi holder på å spore av her?). Donkey Kong 1, 2 og 3 er sjefs 2D-spillene over alle Men tilbake til topic? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 [iC,04/05/2005 : 21:15] Er XBox 1 eller 2 stygg? Finnes det to versjoner av Xbox??? Hallooo!! Jorden kaller Poor Leon :!: Nei, men dette er bilder fra PS3/Xbox360 (2)... Var det han mente.. Men bare en versjon av Xbox 1.. Det er jo enda lenge til Xbox 2 kommer, da. BTW: Voldsomt som denne tråden steg i antall innlegg over så kort tid da! :o BTW2: Synes heller ikke grafikken er SÅÅ imponerende, men som nevnt tidligere, spillet er lagt fra ferdig, og PS3 kan tynes LAAAANGT lengre enn dette. Det er i såfall bare spillutviklerne som ikke har brukt en god nok grafikk motor. Ja er det egentlig så lenge?!? Planen er jul i USA da... Dvs litt mer enn ett halv år... Om de (Microsoft) får det som de vil da Konsollen kommer vel et par måneder etter der igjen i Norge? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Konsollen kommer vel et par måneder etter der igjen i Norge? Det vil jeg tro, om ikke lenger! Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Men bare en versjon av Xbox 1.. Akkurat ja! Var det jeg trodde ^^ Og det jeg mente var: At jeg synes Xbox er stygg JA helt enig xbox er STOR og STYGG!!! og hva med kontrollen Poor Leno, trykker du på hvit!?!?!?!?!?! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Men bare en versjon av Xbox 1.. Akkurat ja! Var det jeg trodde ^^ Og det jeg mente var: At jeg synes Xbox er stygg 13 mai lanseres utsende til Xbox2 (360) på MTV, ikke gå glipp av det. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 JA helt enig xbox er STOR og STYGG!!! og hva med kontrollen Poor Leno, trykker du på hvit!?!?!?!?!?! NOOOOO....CANT.....HOLD....IT...! IT's TOO.....HUUUUUGE!!! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Men bare en versjon av Xbox 1.. Akkurat ja! Var det jeg trodde ^^ Og det jeg mente var: At jeg synes Xbox er stygg JA helt enig xbox er STOR og STYGG!!! og hva med kontrollen Poor Leno, trykker du på hvit!?!?!?!?!?! Plyastation2 er faen ikke noe bedre... :!: Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Uff , så mange brødhuer. Nei! Her har du brødhue! Endret 4. mai 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hva med å oppføre seg da folkens? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå