Hr. Jenssen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Nå har de første PS3 bildene blitt offentliggjort! Bildene er in-game bilder fra det kommende spillet "Possession", som også kommer til Xbox2 og PC. Siden siden som har lagt ut denne nyheten inneholder cracks, kan jeg ikke linke, men legger bilder og tekst rett hit. The first in-game screenshots of a game developed for the Playstation 3 have been released and they are impressive. We say PS3 since game media outlets seem to agree that Sony's console is the source, even though Possession (the game concerned) is also under development for the XBox 2/360 and for the PC. To view the full gallery follow the screens tab above. On the run up to E3 Microsoft has managed to pull all the stops in order to have the gamer's gaze fixed on its XBox 2/360. So much so in fact, that another console competitor and PR veteran has been, somewhat sidelined. Knowing Sony's PR pedigree however, we doubt that staying quiet is not part of its strategy for now. It seems that Sony may be waiting for the US giant to stop screaming and may modify its product appropriately in order to better position its console in the market. Part of the appeal of the Cell design is its flexibility and that would suggest that Sony may have a lot of leg-room for changes depending on pricing restrictions and on competitor products. Expect more surprises fom Sony at E3 this month, it is going to be showcasing the PS3 then after all. Blitz games, developers of Possession describe the technology that will be utilized by the game as We've got technology that will allow for many, many zombies and humans swarming the streets. You can maim and decapitate them when and where you fancy, and they'll all accurately reflect the damage inflicted. Zombies will lose skin and body parts in real-time, revealing individual gore patterns. Environmental destruction will also be high on the agenda. We want to turn a modern American city into a virtual war zone of destruction, with the streets degrading as the battle progresses. We've got the next-generation technology to show this on a scale that's never been seen before. Blitz Games also claims that Possession will offer some interesting gameplay techniques The over-riding theme will be carnage at all costs! Using a fast-action point and shoot interface, you'll experiment with your zombie horde and the zombie mutations to create real-time emergent strategies, selecting targets - an enemy or interactive element - and quick firing zombie commands at it. In addition the Enslaver can easily attack, jump, defend, run and interact with objects while simultaneously issuing commands. Ser jo fint ut. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Tsja.... Vet ikke hva jeg skal si... Ble ikke imponert værtfall..... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 hmm siste bilde var jo bra, men bilde av byen med bilene var litt humzzz. Trodde de kunne bedre Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 hmm siste bilde var jo bra, men bilde av byen med bilene var litt humzzz. Trodde de kunne bedre Siste bildet er sikkert ikke fra in-game.. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 hmm siste bilde var jo bra, men bilde av byen med bilene var litt humzzz. Trodde de kunne bedre Jeg synes de er flinke jeg! Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 s**** kor bra grafikk nå fikk eg lyst på PS3 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Kan ikke si at de bildene der imponerte meg så spesielt, men jeg regener med at PS3 har langt større potensiale Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 hmm siste bilde var jo bra, men bilde av byen med bilene var litt humzzz. Trodde de kunne bedre Jeg synes de er flinke jeg! Dette er de første bildene! De viser laaangt fra hva konsollene kan komme til å klare! Å dette spillet er enda i en tidlig fase, og kommer sikkert til å bli finere... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 det er egentlig ikke stort bedre enn Doom3 på XBox.... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 er da ikkje sikkert at det der er frå ps3. "These are in-game shots from the Xbox 2 early proof of concept demo," a Blitz representative told Eurogamer, contradicting reports elsewhere suggesting they're in-game PS3 shots. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=58870 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) det er egentlig ikke stort bedre enn Doom3 på XBox.... Husk nå for guds skyld at dette ikke er "Final Version"! Kun Beta! Desuten er Xbox stygg Endret 4. mai 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 er da ikkje sikkert at det der er frå ps3. "These are in-game shots from the Xbox 2 early proof of concept demo," a Blitz representative told Eurogamer, contradicting reports elsewhere suggesting they're in-game PS3 shots. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=58870 Uansett skuffer det... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 det er egentlig ikke stort bedre enn Doom3 på XBox.... Husk nå for guds skyld at dette ikke er "Final Version"! Kun Beta! Desuten er Xbox stygg Kan så hende men et bra førsteinntrykk har veldig mye å si og dette var IKKE veldig imponerende. Er XBox 1 eller 2 stygg? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Er XBox 1 eller 2 stygg? Finnes det to versjoner av Xbox??? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Er XBox 1 eller 2 stygg? Finnes det to versjoner av Xbox??? Hallooo!! Jorden kaller Poor Leon :!: Nei, men dette er bilder fra PS3/Xbox360 (2)... Var det han mente.. Men bare en versjon av Xbox 1.. Endret 4. mai 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Er XBox 1 eller 2 stygg? Finnes det to versjoner av Xbox??? Hallooo!! Jorden kaller Poor Leon :!: Men særriøst?? Post bilder pliiiiiz!!! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Er XBox 1 eller 2 stygg? Finnes det to versjoner av Xbox??? Hallooo!! Jorden kaller Poor Leon :!: Nei, men dette er bilder fra PS3/Xbox360 (2)... Var det han mente.. Men bare en versjon av Xbox 1.. Viste nå ikke jeg heller det da, men det kan ha noe med at jeg ikke har konsoller (annet enn N64, PS1 og SNES) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Er XBox 1 eller 2 stygg? Finnes det to versjoner av Xbox??? Hallooo!! Jorden kaller Poor Leon :!: Nei, men dette er bilder fra PS3/Xbox360 (2)... Var det han mente.. Men bare en versjon av Xbox 1.. "thanks for your corporation"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå