Gå til innhold

Passende skjermkort til World of Warcraft

Anbefalte innlegg

Jeg har værdens største forbruk å Datastæsj og har denne gangen fått ei hissig kjerring på nakken (forstå det den som kan :hmm: )

Mitt Power Color X800XT røk her en kveld men smart som eg er husker eg ikje hvilken nettbutikk eg kjøpte dette fra og har ikke kvittering..

ka kan eg sei.. eg e gutt. *ler*

det e garantert garanti sak da.. men men..

men kluet her er da at eg e kjempeavhengig av spillet World of Warcraft :w00t: og eneste løsningen her i livet er å kjøpe meg nytt skjermkort.

Spørsmålet bli jo da:

Hvilket skjermkort vil fungere med dette spillet i 1600 x 1200 med alle instillinger på full pupp i spillet ?

Har kun kjenskap til X800XT til dette spilllet og... i dette spillet så er det ihvertfall leeeeeenge til dette skjermkortet trenger noe overklokking..

for å sei det sånn..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har værdens største forbruk å Datastæsj og har denne gangen fått ei hissig kjerring på nakken (forstå det den som kan  :hmm: )

Mitt Power Color X800XT røk her en kveld men smart som eg er husker eg ikje hvilken nettbutikk eg kjøpte dette fra og har ikke kvittering..

ka kan eg sei..  eg e gutt. *ler*

det e garantert garanti sak da..  men men..

men kluet her er da at eg e kjempeavhengig av spillet World of Warcraft  :w00t: og eneste løsningen her i livet er å kjøpe meg nytt skjermkort.

Spørsmålet bli jo da:

Hvilket skjermkort vil fungere med dette spillet i 1600 x 1200 med alle instillinger på full pupp i spillet ?

Har kun kjenskap til X800XT til dette spilllet og... i dette spillet så er det ihvertfall leeeeeenge til dette skjermkortet trenger noe overklokking.. 

for å sei det sånn..

Kontakt Powercolur direkte. Det er jo mindre enn et år uansett, så den er innenfor reklamasjons ordingen. De pleier å være svært behjelpelige. Hvor mange nettshoper finnes det i norge? Ring til de å spør? Er ganske god time lønn, siden det vil ta ca max 2 timer å ringe/ sende mail til de 6 mest sansynelige webshapene.

Wow er ikke så krevende på skjermkortet, heller system minne og CPU som får føle harkjøret. Hvis du vil ha mye valuta for pengene kjøp 6800LE demo kortet på komplett.

Endret av Macfan
Lenke til kommentar

nå er ikke jeg så mye inni Nvidia graderingen..

har alltid vært en ATI gutt..

kort på samvittigheten:

9700pro, 9800pro, X800XT.. ingen av dem stort eldre enn 6 mnd.. hehe

hvor på treet befinner dette skjermkortet seg ?

til dine sporings kommentarer..

søken startet for noen dager siden...

skiftet kjøler på denne saken siden originalkjøleren begynte å bråke..

nå er det ei dum skrue jeg ikke finner eller huske hvordan så ut...

åja.. glemte eg å nevne at eg fjerna skimmen ?

hehe..

skjermkortet er også tidligere vært vannkjølt over lengre tid, men faktisk aldri overklokket.

føler en liten garanti-glipp her på veien en plass.. hehe

Endret av Kozesmurf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...