jokkepokke Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Hei.. jeg har prøvd å legge inn pach`n til Far Cry, men det funker lissom ikke å legge den inn... hva er galt da? Jeg kommer til den biten der jeg skal velge hvor jeg skal legge detta greiene, så når jeg trykker "neste" da, så skjer det ingenting.. uansett hvor mange ganger jeg trykker.. Pach`n jeg prøver å legge inn er Far Cry Pach 1.3.. takker for svar=) Endret 5. mai 2005 av jokkepokke Lenke til kommentar
gspr Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Og du er dermed overbevist om at det har noe med med skjermkortet å gjøre... I must say! Lenke til kommentar
jokkepokke Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 jeg har sett rundt på forumet at det er flere som har hatt dette problemet. de instalerte pach`n og alt funka.. det har jo ikke no med skjermkortet når jeg ikke får instalert pach`n da:P Lenke til kommentar
jokkepokke Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 ingen som kan hjelpe meg? Last ned patchen frå ein annan plass og prøv då. Kan hende fila er skada. Lenke til kommentar
jokkepokke Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 ingen som kan hjelpe meg? Last ned patchen frå ein annan plass og prøv då. Kan hende fila er skada. veit du om et anna sted da? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 jeg har sett rundt på forumet at det er flere som har hatt dette problemet. de instalerte pach`n og alt funka.. det har jo ikke no med skjermkortet når jeg ikke får instalert pach`n da:P Så endre emnetittelen din til noe mer passende da Lenke til kommentar
jokkepokke Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 prøvde å laste ned fra et anna sted, men det funker ikke det heller.. hva er galt? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Prøv å reinstaller hele FarCry-spillet, og legg deretter patchen inn. Det burde funke... Endret 5. mai 2005 av apwr Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 har du farcry på 3 cder eller 1 dvd ? Lenke til kommentar
jokkepokke Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 det er far cry på 3 cd`er.... sånn deamon greier:D Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hvis spillet er cracket er det ikke så rart at du ikke får installert patch... Dersom det er tilfelle, burde du ikke bruke dette forumet dersom du får problemer heller... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Stenges. Eg siterer retningslinjene: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg