SHU Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvordan fjerner jeg denne dritten? (se vedlagt bilde) Kjører Trend Micro som finner dette, men jeg vet ikke hvordan jeg får fjernet det igjenn. Har forsøkt med Microsoft AntiSpyware uten suksess. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Har du kjørt flere virus/anti-spyware program enn bare de to? Eller hvis du har Win XP så kan du gå inn i sikkermodus og søke der. Eller så aaaaaner jeg ikke. Lykke til Lenke til kommentar
SHU Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Har brukt disse: CWShredder AdAware SE Spybot-S&D Micorosoft AntiSpyware I tillegg til Trend. Får ikke fjernet utøyet. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Prøv og fjern manuelt. Du vet jo hvilken fil det ligger i. Lenke til kommentar
SHU Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 I følge Windows så finnes ikke denne filen. Lenke til kommentar
sentry Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Har du prøvd å følge hva Trend foreslår? Ser på warning bildet at du har trykket på link til info om viruset. Der kan du jo gå inn på Solutions for å se hva som må gjøres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå