BigJackW Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Er det noen som har noter, akkorder eller midi til Hans Rotmo - Møringen? Endret 5. mai 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Nei, men vil gjerne si at Hans Rotmo er et av mine stor forbilder! Fantastisk fyr! of ikke minst, fantastiske tekster! Og låter for den saks skyld! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Og der fikk jeg litt av et flashback. Den mannen har jeg hørt mye på i min barndom. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 :!: :!: I know! Det finnes ikke noe Norge uten Hans Rotmo! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg er enig i d dere sier men er det noen som har det jeg spurte om? Lenke til kommentar
skille Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ta kontakt på msn skal jeg skaffe hva dere enn måtte ønske av musikk av Rotmo. Stor fan -Trond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå