Njål1989 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Etter et mislykket forsøk av å begynne en Return to the castle of wolfenstein: Enemy Territory clan har jeg funnet ut at jeg skal prøve en gang til Vi er allerede 4 stk og trenger flere. Er snart ferdig med en clan side og er klar for å begynne med ting! Hvis du har lyst å være med er det bare å gi meg en lyd til: [email protected] Siden er: Her Vedlegget er noen spørsmål jeg vil at du skal svare meg på slik at vi kan sette opp en medlemsliste! Norsk_Etclan.doc Endret 4. mai 2005 av Njål1989 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Kan vel kanskje bli med. må vente til nettet mitt er blitt stabilt. fikk det for 2dager siden, pingen flyr fra 20-400. spiller en del på skolen pleier å være medic og spiller som regel på enten nexus eller snl serverene med minst mulig noobs. Lenke til kommentar
Njål1989 Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Men legg meg til på msn eller registrer deg på forumet mitt Så kan vi snakkes der Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 har lagd deg til i msn nå. kaller meg pels (tok over brukeren til dama,gadd ikke bytte navn). litt sent i dag, men kan jo prates i morgen. Lenke til kommentar
Mjauritz Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Er det noen aktivitet i denne klanen da? Spiller rett som som det er på Nexus-serverne, men har ikke sett snurten av dere Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Kanskje jeg skal begynne å spille igjen. Lenke til kommentar
Grimrevenger Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 hallo folkens pleide og spille i gamle [NOR] clanen.. har også spilt litt med pels.. har ikke spilt ET på en stund da men er fremdeles veldig glad i det spillet.. så hvis dere trenger meg så blir jeg med hilsen en sindig sørlending Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Klanen er nok død desverre Spiller selv masse på nexus, nick: pels,[zoo] cow, zoo er en liksom klan som jeg spiller i sammen med mange gode spillere, f.eks noen fra exorcists som er ranked nr.3 i europa (3on3) Har tatt en ET pause nå, kommer nok tilbake Mjauritz: hva kaller du deg på nexus? Spiller mest på n1 og n5 Edit: Ble en litt rar setning Edit2: wee, post 600. Endret 8. november 2005 av mushi Lenke til kommentar
Mjauritz Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Nick: Job Tvojemadj (i rød skrift). Spiller også av og til med Mjauritz, men det er en stund siden. La plutselig merke til at jeg ble drept av airstrike-spamen til en som kalte seg "Mjauritz sucks"....jeg tok vel knekken på ham litt for ofte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå