co2 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Hvordan stenger jeg for deling, for så å ha passord for de som jeg vil dele med? Feks, noen prøver å koble til PCen og det kommer brukernavn/passord krav opp. Endret 4. mai 2005 av co2 Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 deling av hva da? mapper i winxp eller noe annet? litt mer info ville nok hjulpet. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Feilposta, meget dårleg språk, ingen info om kva problemet består i, uhøffelig tone..... trur eg held meg unna denne tråden... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 deling av hva da? mapper i winxp eller noe annet? litt mer info ville nok hjulpet. Sånn at når du prøver å gå inn på PCen via nettverk så kommer det opp brukernavn/passord. Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Feilposta, meget dårleg språk, ingen info om kva problemet består i, uhøffelig tone..... trur eg held meg unna denne tråden... wannabe mod Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 uhøffelig tone? hvor er TONEN i en skrevet tekst? en tekst kan tolkes på flere enn en måte, så å konkludere med at din tolkning er den riktige blir vel litt vel ignorant? til trådstarter: en litt bedre formulering av problemet hadde vel ikke vært å forakte. så slipper du syting og klaging fra de altvitende Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) okok. beklager at det var litt vagt. Håper noen skjønner ut fra hva jeg har skrevet nå. Og vær så snill, prøv å svar på sprørsmålet enn å spamme EDIT: Trenger svaret for, +Lost begynner snart. Om dere skjønner Endret 4. mai 2005 av co2 Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 tja, hvilket operativsystem bruker du? winxp home eller pro, kanskje? eller windows 95, 98, winme eller mac eller linux eller hva? Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Dersom du allerede har et share på mappa, bør du aktivere en brukerkonto med passord. Deretter går du inn på rettighetene på sharet, og gir deg selv og den eller de brukerene du opprettet, rettigheter til sharet. Dette gjelder dersom du skal gi dem tilgang via et LAN. Dersom tilgangen skal gis via internett, bør du sette opp en ftp server Endret 4. mai 2005 av mr_trout Lenke til kommentar
Marti Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Eller så kan du sette passord på Gjest/Guest kontoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå