Gå til innhold

WoW økonomien i fare?


Anbefalte innlegg

jaja..greit nok det at man ikke skal godta alt osv...og hvis spillet fullstendig blir ødelagt av folk som fusker må jo noe gjøres.

 

MEN. Er det noe problem i wow da? NEI!!! vil jeg si.

 

Man trenger ikke løse problemer som ikke finnes!

 

Fusking og slikt vil alltid finnes. Og mye kan jo sies om disse personene som gjør det. Men så lenge ikke "massene" begynner å fuske så er det null problem.

 

Jo mindre regler og kontroll med ting, jo bedre! Vi må ha frihet så langt som overhode mulig....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel. Heller brukevennlighet og flyt enn sikkerhet spør du meg!

Helt enig.

Forresten, hvem vil spille et spill som mangler brukervennlighet og flyt? Jeg tror ingen, og da ville det ikke vært noen som jukset heller.

Heller brukervennlighet og flyt fremfor sikkerhet? Nå må du gi deg! Se bare på hva som skjedde med f.eks Diablo 2. Totalt ruinert av cheatere. Bryter dette ut i større skala i WOW tror jeg en del kommer til å finne andre ting å bruke fritia på =)

Ingen hadde spilt Counter-strike om alle hadde 1000ping, eller?

For at det skal være cheatere må det også være spillere, og helst konkurranse (i Wow - PvPserver, ikke PvEserver), og spillere kommer det ikke hvis ikke spillet er spillbart.

Å prioritere sikkerhet fremfor alt er mulig men du kutter liksom litt for dypt.. Har en vondt i en tå så kapper man ikke av hele beinet liksom, selv om tåen ikke mer kan skape mer problemer.

Herregud til svartmaling fra deg da, det finnes grenser, det er ikke enten eller. Hadde du noensinne entret Diablo2 over Battle.net, eller MMORPG som rett og slett ble ruinert av cheatere hadde du forstått..

 

Og pingen som du nevner, ser ut til at de fleste spiller World Of Warcraft på BB selv etter skyhøy ping (rekorden min er 8800ms) enda spiller samme spill, på samme server =)

Har du noengang spilt Deltaforce 1 på nett? Jeg tuller ikke når jeg sier folk beveget seg raskere enn kuler og drepte deg med kniv på avstander der du vanligvis tar frem sniperrifle.

Ruinert? Forandret var det, jeg måtte innse at i dette spillet handlet det utelukkende om å finne eller lage den beste cheaten. For de som cheatet var det veldig gøy, det var kommet langt forbi det punktet der du enten konverterer og begynner med juks selv eller du slutter å spille idetheletatt.

 

Jeg mener fortsatt at det ikke vil komme jukse-programmer til et spill som ikke spilles, og selv om det kom så ville det ikke vært noen spillere som tok skade av det.. Ikke en eneste tråd på noe forum ville dukke opp der man var oppgitt over juksing i spillet.

 

Jeg nevnte ping i CS, det har lite med ping i WoW å gjøre. Hvis du vil sammenligne med WoW, tenk WoW med 50.000 ping. Folk ville sluttet å spille, cheaterene forsvunnet.

 

Så har jeg ikke sagt at jeg tror du får 50.000ping hvis de øker sikkerheten, men det kan helt sikkert sies at det vil gå mindre flytendes og at det blir mer lag.. Nøyaktig hvor mye og om det idetheletatt er merkbart er noe som kan diskuteres videre..

Men 1. prioritet er altså at spillet faktisk er spillbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...