Arne_F Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det er ikke så smart å bestille sjokolade fra nettet med tanke på smelting og så kjøling. Hvis sjokoladen bil smeltet noen ganger får den en vod smak... Holder meg til vanlig butikk jeg. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Fysj belgisk sjokolade, fattern hadde med en svær eske konfetti, kansje to biter som smakte Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Problemet med å kjøpe sjokolade over nettet, er vel at man får jo som oftest et sug etter sjokolade når man vil ha det. Bestiller du over nettet, er jo suget over for lengst når sjokoladen endelig dumper ned i posten. Skal også vedde på at man bare finner en hentelapp slik at man må på postkontoret og hente den uannset. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Tenk om posten gjør en feil da, sender pakken til Australia, der de finner ut at de sendte den feil, så sender de den tilbake til Norge og hjem til deg. Når du endelig åpner sjokoladen og skal til å spise den, er den grønn. Btw: Det er forresten veldig varmt i Australia, så Rune F har et godt poeng. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Du snakker av erfaring? Eg kunne seriøst tenkt meg og kjøpt sjokolade på nette eg! bare for og prøve lissom Lenke til kommentar
MTarald Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) ---- Endret 6. august 2010 av Hårek Oppfattes sm reklame. Ny bruker bumper 5 år gammel post? Lenke til kommentar
MTarald Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Haha .. :-) Oppdaget noe annet nettopp også, og det er jo at innlegget ditt ble skrevet for ca 5 år siden !! Ja, du har vel sikkert oppdaget butikken allerede da kanskje ! Men, bedre sent enn aldri, kan det jo sies, hehe .. .. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Rostrup Ost&Kaffi i Sandnes har en god del snaddersjokolade. Dropsen i Stavanger hadde også bra utvalg, men det er en stund siden jeg var innom. For kjøp utenlands over nettet er det greit å ha i mente at det er tollavgifter for mat, sjokolade og sukkervarer elns. Du må i alle fall ut med mer enn kun moms. http://www.toll.no/templates_TAD/Article.aspx?id=120578&epslanguage=no Edit: Tråden er fra 2005 ... Jajamen. Ack. Endret 6. august 2010 av lch Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 http://www.amentio.no/Search.aspx?q=hval Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå