Dj Evelen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) er det noen nettbutikker som selger sjokoladet?Link Endret 4. mai 2005 av Dj Evelen Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har hørt om et par butikker... Tror de het: Rimi, Kiwi, Rema 1000, Meny, Mega, Obs!, Prix, 7 Eleven, Statoil, Hydro Texaco, Narvesen og Esso. Eller er du så lat at du ikke orker å gå fra PC-en? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Haha! Håper du tuller Dj Evelen..? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har hørt om et par butikker...Tror de het: Rimi, Kiwi, Rema 1000, Meny, Mega, Obs!, Prix, 7 Eleven, Statoil, Hydro Texaco, Narvesen og Esso. Umm... MAXI??? HALLLOOOEEE??? Nei, seriøst ikke handle på Maxi. Men man kan vel bestille is her? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Jeg har hørt om et par butikker...Tror de het: Rimi, Kiwi, Rema 1000, Meny, Mega, Obs!, Prix, 7 Eleven, Statoil, Hydro Texaco, Narvesen og Esso. Eller er du så lat at du ikke orker å gå fra PC-en? Hørt om at sjokoladen de fører er crap? Vil tørre å påstå belgisk mørk sjokolade slår det meste de butikkene har. Endret 4. mai 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hørt om at sjokoladen de fører er crap? Vil tørre å påstå Belgisk mørk sjokolade slår det meste de butikkene har. Jeg slår meg sammen med deg og påstår det. Men sa trådstarter at han ville ha belgisk mørk sjokolade? Nei. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg slår meg sammen med deg og påstår det.Men sa trådstarter at han ville ha belgisk mørk sjokolade? Nei. Nei, der har du jo rett, men det er jo mulig trådstarter alikevel ønsker å kjøpe sjokolade av litt bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Dj Evelen Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Haha! Håper du tuller Dj Evelen..? tuller ikke. lager en hjemmeside om sjokolade. og da hadde det ver greit med noen linker til sider som det selges på Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Men sa trådstarter at han ville ha belgisk mørk sjokolade? Nei. Men sa trådstarter at han ikke ville ha belgisk mørk sjokolade? Nei. Faan så spydig Endret 4. mai 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
Dj Evelen Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Men sa trådstarter at han ville ha belgisk mørk sjokolade? Nei. Men sa trådstarter at han ikke ville ha belgisk mørk sjokolade? Nei. samme åsen sjokolade det er Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 www.sigar.com, så på "Sigar-sjokolade". :!: En litt mer seriøs side er smakfullt.no, som selger luksussjokolade. Lenke til kommentar
Dj Evelen Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 www.sigar.com, så på "Sigar-sjokolade". :!: En litt mer seriøs side er smakfullt.no, som selger luksussjokolade. ok ser grei ut de Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Uansett tror jeg aldri du kommer til å kjøpe skjokolade fra nettet. Dumb post. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Tea And Coffee i Kristiansand selger Valhrona-sjokolade som regnes som den beste sjokoladen. Er vel ikke nødvendig å si at det koster litt mer en Freia... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Haha! Håper du tuller Dj Evelen..? tuller ikke. lager en hjemmeside om sjokolade. og da hadde det ver greit med noen linker til sider som det selges på Gitt opp cover-sida di? Lenke til kommentar
Dj Evelen Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Uansett tror jeg aldri du kommer til å kjøpe skjokolade fra nettet. Dumb post. har ikke sagt det heller Lenke til kommentar
Dj Evelen Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Haha! Håper du tuller Dj Evelen..? tuller ikke. lager en hjemmeside om sjokolade. og da hadde det ver greit med noen linker til sider som det selges på Gitt opp cover-sida di? hmm..... de coverene jeg linka til før kommer ikke inn på bildet lenger men inn på+ siden i stedet har ikke gitt opp. men har ikke godde på ei ti. www.cdogdvdcover.tk for de som ikke kan adressen Lenke til kommentar
Dj Evelen Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Tea And Coffee i Kristiansand selger Valhrona-sjokolade som regnes som den beste sjokoladen. Er vel ikke nødvendig å si at det koster litt mer en Freia... er jo en kaffe butikk Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Ja, det er en kaffebutikk. Men de selger sjokolade også viss du vil vite det. Sjokolade Direktelink Du spurte jo ikke om rene sjokoladebutikker, kun butikker som selger sjokolade Endret 4. mai 2005 av pebbe Lenke til kommentar
Dj Evelen Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Ja, det er en kaffebutikk. Men de selger sjokolade også viss du vil vite det. Sjokolade Direktelink Du spurte jo ikke om rene sjokoladebutikker, kun butikker som selger sjokolade ok fant ikke den siden med en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå