Kubjelle Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Etter å ha overveid lenge, har jeg kommet fram til at en bærbar pc kommer til å passe meg best. Jeg bruker pc'n til litt av hvert. Bildebehandling i form av Photoshop og Fireworks. Flash. 3d modelering i form av 3d studio max. Spilling på lan. Se film med. Muligens videoredigering også. Så godt skjermkort, mye ram og god cpu ser ut til at jeg trenger. =P Her er hva jeg må ha: DVD brenner/spiller. USB. Trådløst nettverk.(Mååååååå ikke ha det) Minst 40gb harddisk.(harddisk er ikke så viktig, har planer om å kjøpe en ekstern harddisk) Mus. Jeg har allerde OS så det trengs ikke. Så vil jeg også spørre om å bygge en bærbar selv. Er det vanskelig? Tjener jeg mye på det? Max pris er på ca: 18.000 kr. Mulig over. Pc'n trenger ikke å være lett. Har sett litt på: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=41777 Men det blir vel for lite ram.. :/ Endret 4. mai 2005 av Kubjelle Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg