Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

mye lagg de førte 5-10min i spill....

Anbefalte innlegg

..og deretter blir det bedre, men fortsatt lagg når jeg spiller css(ikke i feks bf1942)

dette er en selvbygger pc bestillt på komplett, som jeg har kun satt i skjermkort selv. har ikke clocket på noen ting, og lurer på hva dette kan komme av.

har prøvd de fleste innstillinger nå, og harlastet de nyeste drivere/bios etc.

kjører med høyeste oppløsn. i hl2/css fordi jeg har en lcd skjerm(beng fp937s -12ms), men dette burde systemet mitt klare fint

mine specs:

*amd athlon64 3400+ 2.4Ghz 512kb cache

*hk: msi k8m neo_v s754 m/integrated lydkort ac97audio(er også integr. skjermkort, men dette blir vel disabla når man har innstalert et i agp port)

*skjermkort: saphire x800pro-vivo(tenkt å flashe til 800xt)

*minne:crusial pc3200 ddr-dimm 1024mb(i slot 2 på hk, pga krasj i slot 1.. pc restart)

*kabinett:et av de som var på kompletts side på selvbygger før jul(komplett 410 tror jeg det het). på psu står det suntek, og husker ikke om de var på 300 eller 350w)

nå har jeg prøvd alt, og er på nippet til å bestille nytt hk og psu, men før det håpet at noen der ute kan hjelpe meg, som kanskje har vært borte i lignende og funnet ut av det

mvh andy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan tenkes at det maskinen din gjør er å justere mengden på virtuelt minne når du går inn i spill som krever mye. Forandre innstillinger for virtuelt minne fra "la windows justere mengden" til en fast størrelse, f.eks lik den som står på "anbefalt størrelse".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...