synsing Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har et ekstremt superirriterende problem i Windows XP. Det som skjer er at når jeg dobbeltklikker på en mappe kommer søkevinduet opp, klart til å søke i mappen. Dette skjer altså istedet for å åpne mappen. Jeg skjønner ikke hvordan det har skjedd, jeg skjønner ikke hvordan jeg skal bli kvitt det. Nå har jeg lett overalt etter alternativer for å slå det av, men finner ingenting. Så jeg må høyreklikke, for deretter å velgte "åpne" for å åpne mapper. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 gå inn i en mappe-verktøy->mappealternativer->filtyper Her står det i egenskaper for filmappe find i ruta og for mappe står det explore og open håper det hjelper Lenke til kommentar
synsing Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 JA! Det virket! Kan ikke fatte hvordan jeg har endret på det uten å merke det Men nå er det i orden ihvertfall. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Bare hyggelig. Skal ikke være lett nei (rart de har gjemt bort menyen så godt). Sikkert ett program som gjorde det for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå