Kenneth Solfjeld Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hva har skjedd og hvordan får jeg rettet det opp? Dette har skjedd 1 gang før, men da fikset jeg det, men jeg klarer ikke å huske hvordan! Please help.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Høyreklikk på min datamaskin, velg Egenskaper. Klikk på fanearket Avansert, så Ytelse, og kryss til slutt av for Vis skygger for ikonnavn på skrivebordet. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Nei, det hjalp ikke! Jeg fikk skygger men langt fra nok til å dekke de blå feltene.. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Kanskje det er fordi bakgrunnen din er blå, samtidig som du har et annet bakgrunnsbilde? Sett fargen på bakgrunnen til svart, og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Nei! Prøvde med andre farger bl.a. svart og det hjalp ikke Det ser ut som om det blir huller i bakgrunnsbildet der hvor ikonene står, rart.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Nå prøvde jeg å bytte farger og da ble det i orden! Helt til jeg trykket på ett av ikonene, da ble det slik igjen, rart.. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Du hadde vell ikke bare market over alle sammen? Endret 4. mai 2005 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Du hadde vell ikke bare makret over alle sammen? Du mener markert? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Mener marker ja Liten leif. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Det virker ikke som det er det som har skjedd, bakgrunnsbildet har i tillegg blitt "pixlete" Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Har pøvd å flytte rundt på enkelte av ikonene, da forsvinner det blå greiene bak, men dukker opp igjen når jeg trykker på ikonet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå