Gå til innhold

spørsmål om S750!:)

Anbefalte innlegg

Har ventet og ventet på at Z-5500 ska komme inn men d gjør di jo aldri, og nå utsate di datoen 1månde til. så eg ska bestille gigaworks S750 + decoder, dette anlegget er jo litt dyre menmen:\ (håpe det er like bra elle bedre)

Men d eg lure på er at eg har lest lit rundt om S750 og noen sier at dei får sån u lyd når dei ser film som kommer av at sub røret er for lite? noen som kan forklare litt om d? og er d stort problem?

mitt andre spørsmål er har en dvd spiller som ikke står noe plass at støtter dts men den har optisk og coax utgang så de eg lurte på er når eg kjøper den decoderen (http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122460&cks=ACC) fixer den sån at eg får dts, vist eg plugger dvd til den og fra decoderen til høytalerene ?

skal foresten kun bruke anleget på film.

takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men d eg lure på er at eg har lest lit rundt om S750 og noen sier at dei får sån u lyd når dei ser film som kommer av at sub røret er for lite? noen som kan forklare litt om d? og er d stort problem?

Jeg har ikke erfart noen ulyd på mitt sett, men det kan kanskje forekomme hvis du har bassen på maks og lyden på maks, da vil den nok ha problemer med å spytte ut all luften!

Personlig anbefaler jeg dette på det sterkeste, kino opplevelsen er utrolig bra med dette settet :)

Go for it!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...