DE1 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hei! Jeg har kjørt i timesvis rundt i byen å prøve å unlocke alt. Jeg har tatt alle tingene som går ann å gjøre men jeg kommer fortsatt ikke videre. Det står at jeg har 80% unlockede deler. har noen tips til hvordan jeg får di siste delene? Har prøvd med koder fra Cheatplanet men finner ikke ut hvor jeg skal taste dem inn. Hvis du veit svar på dette (eller det andre spørsmålet) så svar meg gjerne. Det vil jeg sette pris på! Mvh Dag-Erik Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Ok, først noen kontrollspørsmål: Har du kjørt alle racene ? Har du kjørt alle racene i byen (Orange piler)? Har du kjørt alle 4WD racene ( Må ha Hummer eller lignende bil) Er du sikker på at du har vært innom alle steder (farvede lys)? Bruker du cheats er spillet ødelagt spør du meg, men det gjør du jo ikke ;-) Retro... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Ja, jeg har gjort alt det. Men det virker fortsatt ikke Hva bør jeg gjøre nå? Mvh Dag-Erik Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Det er ikke igjen noen outruns, har tatt alle... Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Vel! noe har du glemt for det stopper ikke bare der! Retro... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Derfor la jeg til dette emnet, fordi jeg trengte hjelp... Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Forstår det, men da må du gå igjennom alle de tingen vi nevner her og være 100% sikker at du har fåt tatt allt, for det har du ikke gjort! Sjekk at du har tatt alle outruns Sjekk at du har tatt alle races (Sjekk også at du har tatt alle races i tidligere brett ved å gå inn i garasjen og sjekke her at du har tatt alle races) Sørg for at du vinner alle races! Hvis du gjør dette så garanterer jeg at du kommer videre! Retro.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg skjønner at det er noe jeg har glemt. Men jeg blir bare så irritert når jeg har kjørt så lenge rundt i byen og tatt alt (jeg ser ivertfall) og vunnet det... Det er jo såklart noe jeg har glemt men trodde det var lettere å søke hjelp på hw.no Skal prøve mer... Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Ta en tur innom garasjen din. Der vil du få opp en liste over alle løp med status som complete eller incomplete og du bør lett kunne se om du har tatt alle løp. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Oi, der var det noen ja Tusen takk! :!: Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Oi, der var det noen ja Tusen takk! :!: :!: Trudde det sa seg sjølv at du hadde gjort det Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Uansett, jeg har tatt alle der. Alle står nå på "complete" Det virker fortsatt ikke. Noen forslag? Lenke til kommentar
0069 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 kan dere si til meg hva skal jeg gjøre hvis jeg skal starte med ny profil i spillet og vil ha sirka 100000$ har noen tips? hvordan er best å gjøre det? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Hvis du trykker her så kommer du til en side der du kan laste ned en patch. Brukeren hans heter "ez" Han har kommet kjempe langt.. Endret 12. mai 2005 av DE1 Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Ellers så kan du altids gå til Cheatplanet for å laste ned koder. Men som det såt over her så er det ikke noe poeng i det. Da ødelegger du spillet, tro du meg. Jeg har ødelagt mange Endret 23. mai 2006 av DE1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå