wehee Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Nå er det endelig sommer jippii.. (vår ihvertfall..) Endelig masse blomster og insekter å ta bilder av Tok en hau av bie/humle-bilder idag, og dette synes jeg ble ganske bra.. Hvis noen gidder å kommentere (ris eller ros) så blir jeg dritglad Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Nyyydelig bilde! Likte fargene og motivet veldig godt, det oste liksom vår Veldig skarpt og fint også, hvilket kamera er det tatt med? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 WOW! Vakkert må jeg si og fantastiske farger. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Var et veldig pent bilde men insektsbilder syntes jeg er best når man ser øynene på insektet. På akkurat dette motivet hadde jo bildet blitt dårligere hadde du gått mer til venstre så jeg syntes du gjorde det beste ut av siyuasjonen Lenke til kommentar
jonnyloe Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hei Wehee! +Et totalt sett flott bilde +Ganske skarpt det som er av interesse (god bruk av dybdeskarphet) -Noen "utbrente" områder -Øyne gjør seg på slike bilder. De blir litt lite synlige her. Fint om du skriver hva slags utstyr og hvilke innstillinger du bruker når du poster bilder. Vel, jeg mener iallefall det. JL Lenke til kommentar
wehee Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Tuusen takk for kommentare Kjempehyggelig Enig i at øynene burde synes, det var litt domt da.. Har brukt Canon s60. Er ikke så mye å si om teknikken siden det er kompakt, utenom at jeg hadde det på auto hvis jeg husker riktig, og på macro.. (planlegger å kjøpe 350d når jeg har råd ) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Kjempefint bilde!!! Jeg likte spesielt at du kunne se pollen'en som satt fast på bia! Veldig(!) skarpt og fint! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Meeget bra bilde! fant forøvrig nå ut at Opera gir deg informasjon om bildet og Image input equipment: Canon Image input equipment model: Canon PowerShot S60 File change date and time: 2005:05:04 14:43:52 Lenke til kommentar
wehee Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Meeget bra bilde! fant forøvrig nå ut at Opera gir deg informasjon om bildet og Image input equipment: Canon Image input equipment model: Canon PowerShot S60 File change date and time: 2005:05:04 14:43:52 hm.. hvordan klarte du det? og takk for kommentar forresten Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Meeget bra bilde! fant forøvrig nå ut at Opera gir deg informasjon om bildet og Image input equipment: Canon Image input equipment model: Canon PowerShot S60 File change date and time: 2005:05:04 14:43:52 hm.. hvordan klarte du det? og takk for kommentar forresten høyreklikk på bildet ---> egenskaper for bilde.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jøsses hvilken balanse i bildet, perfekt plassering i "rammen".. Fixet litt med progs. eller ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 progs? Hehe... Programmer(adobe elns.) Btw. send det til Villmarksliv>bildekonkurranse så det så.... Lenke til kommentar
wehee Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 ojaa.. ja, har croppa det i ps og lagt på rammen.. villmarksliv.. hmm Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Har du flere av dine bilder å vise frem ? Lenke til kommentar
wehee Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Alltid gøy å vise frem bilder... Tok dette av hunden min idag.. ser ut som han ler Lenke til kommentar
wehee Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Forferdelig bra! Stå på! oi sånn er det kjekkt å høre *glise* takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå