HondaNSR Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hei. Displaybeskyttelsen på min Nokia 3230 begynner å falle av, og eg vil holde skjermen HELT ripefri. Så hvor får eg kjøpt slike plastfilmer? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=354712 Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Vil holde den ripefri hele tiden, uten å polere til stadighet. Det var en tysk butikk som hadde til min gamle SX1, men husker ikkje navnet. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.Stenges på grunn av feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg