Aleksweb Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Hei, når jeg starter pc'n så stopper den opp med denne meldingen: 8163: Unable to apply BIOS update for Processor #1 ERROR 8110: Server Management Interface failed to function ERROR 8112: BMC in Update Mode Det står at jeg må trykke F1 for å fortsette eller F2 for å avbryte... Detter er ett Intel L440GX+ server hovedkort! Takk for all hjelp Endret 25. juli 2005 av Aleksweb Lenke til kommentar
FreeMan Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Prøvd å oppdatere bios ? Kanskje dette kan være til hjelp. Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Prøvd å oppdatere bios ?Kanskje dette kan være til hjelp. Går det bra å oppgradere BIOS? eller kan det skje feil, så hovedkortet slutter å funkere eller blir skadet? Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Prøvd å oppdatere bios ?Kanskje dette kan være til hjelp. Ok, noen som vet hvordan jeg kan oppgradere BMC ? helst bra forklart..., så jeg ikke gjør noe feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå