Gå til innhold

Cooler Master Stacker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

har hørt at det er et meget godt kabinett, både når det gjelder kjøling, og når det gjelder plass.

Lenke til kommentar

Har selv dette kabinettet og et bedre kjøp har jeg aldrig gjort, er sant at det er litt tungt, men jeg flytter ikke på det allikevel.

Har gigantisk plass og er meget dypt har nå montert 6 hd'er full vannkjøling osv. Følger med 2 stk 120 mm vifter som er meget stillegående 80 mm i toppen fjernet jeg og satte dit et reservoar fra aqua-computer. Har en radiator AC EVO360 i bunnen og pumpen ved siden av der....og fortsatt plass til 6 hd'er....og viftestyring.

For å få plass til evo 360 raddisen måtte det kappes litt, men var ikke noe problem.

Kan legge ut noen bilder hvis du vil, er litt rotete inni der...men men funksjonalitet foran hvordan det ser ut på innsiden, drar ikke damer pga bra layout inni der allikevel :)

Fremtidsrettet ja, støtter alle atx former og nye BTX standaren plass til 2 PSU'er og er ikke høyere enn et vanlig chieftech kabbis

Endret av Tydeus
Lenke til kommentar

Noen kjappe bilder, og noen temperaturer.

http://student.umb.no/~tmathi/pc/

Kabinettet er som sagt litt rotete inni men skal legges kobberrør til sommern for en bra layout. Må bare få inn litt penger ordentlig først...vannskelig som student :thumbdown:

Dette er med 18 grader på rommet sånn ca og vifter på radiator på minimum. Nesten lydløst er orginalt 19 db papst vifter på 7V. Har en max temp på ca 35 grader full load med rom temp på ca 25 grader. Gidder ikke guffe opp viftene engang...siden jeg har mer enn nok å gå på.

Endret av Tydeus
Lenke til kommentar

har også det kabinettet her det mine meninger om det.

+Ekstremt god plass

+Støvfilter på alle innsug

+flott utseende

+ masse annet :)

+fin høyde på det (kan lene seg tilbake i stolen og legge beina på det) :)

legger heller vekt på det som er litt negativt siden det som tar litt tid før man merker

-gitteret i sidedøren og slipper ut mye lyd

-samme gjelder for dekselene i front

-en smule tungt (gjør ikke noe etter min mening, men folk er forskjellige)

-dekselet der den andre PSU'en skal stå er ltt skranglete/dårlig festet

-man må ta av begge sidedørene for å ta ut en cd-rom pga. klipsene som holder den på plass

er det jeg kom på i farten..

ser kanskje ut som jeg ikke liker kabinettet, men jeg synes det er helt genialt

Lenke til kommentar

At det slipper ut en del bråk går greit nok, er vant til å sovne til en temp styrt Volcano 12 vifte på en AMD Athlon XP som hold rundt 50 grader konstant, den lagde bråk :p

Så tror jeg klarer all bråken eventull vannkjøling slipper ut :)

De minusene som har kommet opp nå synes jeg sjøl er bagateller og er nå nesten 100% sikker på at jeg kommer til å kjøpe det, men vil gjerne høre flere meninger om det

Edit* Leif og annet

Endret av Knudre
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ikke for å grave i en gammel post men, har nå fått meg dette kabinettet og må si det levde opp til alle forventninger! :thumbup:

Eneste jeg har å utsette på det er vifta på toppen som er litt bråkete i forhold til de andre 120mm viftene og det er en litt trøblete måte og feste floppy'n men hvem trenger vel det? :p

Hardisken lager en del mindre "knatre" lyd med den harddisk holdern som følger med og må si meg fornøyd med alle temps :)

Nå mangler bare Artic Silver 5 på CPU og grafikkort så blir det bedre temps, fikla vel litt mye med grafikkortet mens det ikke var montert, så temp på den steg 20 grader

:whistle:

Fikk så lyst til å gi tilbake melding på kabinettet og bla bla :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...