Nudian Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Jeg har det problemet at min pc skrur seg av, men det skjer bare når jeg gjør noen enkelte ting som foreksempel og spille world of warcraft. Da kan jeg spille helt perfekt uten og merke noen problemer i ca 10 min.. men så slår pcen seg av. Pcen slår seg av når jeg spiller noen andre spill å men ikke alle. merkelig!? jeg bestemte meg så for å prøve og formatere og legge inn xp på nytt. Alt funket da helt fin fikk bota fra cd, men så når det står "trykk enter for og fortsette" går det ca 2 sec så slår pcen seg av. etter dette prøvde jeg på nytt. denne gangen nitrykket jeg på enter. da kom jeg videre . det sto da vent litt. men når man da kommer det det stadie der man må trykke f8 for å godkjenne går det 2 sec så slår den seg av. Er det noen vet hva dette kan vere så hedde det vert veldig snilt hvis de kunne hjelpe meg litt.. Endret 4. mai 2005 av Nudian Lenke til kommentar
RaptiCon Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Installert noen nye vifter eller ting som krever ekstra strøm i kabinettet i det siste? Hva er gradene på CPU, i selve kabinettet osv.? Hvis du ikke vet, så kan du f.eks laste ned Everest Home Edition, søk på google så finner du den raskt. Lenke til kommentar
V36a Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Installert noen nye vifter eller ting som krever ekstra strøm i kabinettet i det siste?Hva er gradene på CPU, i selve kabinettet osv.? Hvis du ikke vet, så kan du f.eks laste ned Everest Home Edition, søk på google så finner du den raskt. Hva er det med at alle folk anbefaler søkemotoren "google" her? Bare lurer, siden så og si alle refererer til denne søkemotoren. Hva er galt med Altavista, Mamma.com eller kvasir? Bare lurer jeg Lenke til kommentar
RaptiCon Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Vet ikke, har bare blitt en uformell norm og bruke Google som forslag når folk trenger ting. Utenom dette synes jeg Google er et fint fint navn, og at jeg likte dokumentaren om dem i '60 Minutes'. Lenke til kommentar
Nudian Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 jeg bytta nå cpu.. da sluttet pcen å skru seg av.. så jeg vill nå tru at grunnen er en for dårlig cpu vifte. jeg brukte en gammel vifte som fulgte med en intel celeron 2,4. Nå har jeg putta inn cpu som fulgte med vifta. Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Har akkurat det samme probleme som deg Nudian, som sagt skjer bare når jeg gjøre enkelte ting, som å spille Guild wars. Må jeg bytte vifte eller CPU? Har en Intel celeron 2,4ghz og vifta som fulgte med. Trodde det var skjermkorte mitt som ikke støttet spillet men ser mer ut som ett CPU problem når den slår seg rett av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå