Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pcen slår seg av uten grunn?

Anbefalte innlegg

Jeg har det problemet at min pc skrur seg av, men det skjer bare når jeg gjør noen enkelte ting som foreksempel og spille world of warcraft. Da kan jeg spille helt perfekt uten og merke noen problemer i ca 10 min.. men så slår pcen seg av. Pcen slår seg av når jeg spiller noen andre spill å men ikke alle. merkelig!? jeg bestemte meg så for å prøve og formatere og legge inn xp på nytt. Alt funket da helt fin fikk bota fra cd, men så når det står "trykk enter for og fortsette" går det ca 2 sec så slår pcen seg av. etter dette prøvde jeg på nytt. denne gangen nitrykket jeg på enter. da kom jeg videre . det sto da vent litt. men når man da kommer det det stadie der man må trykke f8 for å godkjenne går det 2 sec så slår den seg av.

Er det noen vet hva dette kan vere så hedde det vert veldig snilt hvis de kunne hjelpe meg litt..

Endret av Nudian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Installert noen nye vifter eller ting som krever ekstra strøm i kabinettet i det siste?

Hva er gradene på CPU, i selve kabinettet osv.?

Hvis du ikke vet, så kan du f.eks laste ned Everest Home Edition, søk på google så finner du den raskt.

Lenke til kommentar
Installert noen nye vifter eller ting som krever ekstra strøm i kabinettet i det siste?

Hva er gradene på CPU, i selve kabinettet osv.?

Hvis du ikke vet, så kan du f.eks laste ned Everest Home Edition, søk på google så finner du den raskt.

Hva er det med at alle folk anbefaler søkemotoren "google" her? Bare lurer, siden så og si alle refererer til denne søkemotoren. Hva er galt med Altavista, Mamma.com eller kvasir?

Bare lurer jeg :p

Lenke til kommentar

jeg bytta nå cpu.. da sluttet pcen å skru seg av.. så jeg vill nå tru at grunnen er en for dårlig cpu vifte. jeg brukte en gammel vifte som fulgte med en intel celeron 2,4. Nå har jeg putta inn cpu som fulgte med vifta.

Lenke til kommentar

Har akkurat det samme probleme som deg Nudian, som sagt skjer bare når

jeg gjøre enkelte ting, som å spille Guild wars. Må jeg bytte vifte eller CPU?

Har en Intel celeron 2,4ghz og vifta som fulgte med. Trodde det var skjermkorte mitt

som ikke støttet spillet men ser mer ut som ett CPU problem når den slår seg rett av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...