KimS Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hei. Jeg tenke at jeg skulle sette opp en blogg, men jeg har ikke tilgang til MySQL. Hvilke system har jeg da og velge i mellom? - KimS Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg vil anbefale Ajfork . Bra bloggesystem, trenger kun litt tilpassning for å passe inn i en blog. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Takk for raskt svar, finnes det flere så jeg kan teste forskjellene? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Du har jo CuteNews også, men jeg vil heller anbefale AJ-Fork som Tready nevnte. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Du kan jo bare opprette en konto hos http://freesql.org/, og bruke publiseringssystemer som er mye bedre. For eksempel Wordpress, Movable Type eller Textpattern Lenke til kommentar
KimS Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Tusen takk SirIce =D Edit: Men hvordan regger jeg meg der? Endret 4. mai 2005 av KimS Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Edit:Men hvordan regger jeg meg der? Scroll nedover siden til du ser "Create a new account and database". Lenke til kommentar
KimS Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Tenkte jeg skulle si at jeg har WordPress oppe og ruller jeg nå, takk til alle =) Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Tenkte jeg skulle si at jeg har WordPress oppe og ruller jeg nå, takk til alle =) Trodde man trengte MySQL når man bruker WordPress?? På WordPress' hjemmesider står der at følgende er krav: * PHP 4.1 or greater * MySQL 3.23.23 or greater * The mod_rewrite Apache module Edit: SÅ ikke innlegget til SirIce Endret 4. mai 2005 av tulling03 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå