Gå til innhold

HJELP MEG :)

Anbefalte innlegg

Heisann!

Er ei jente på 24, som ønsker å kjøpe meg brukt laptop, da jeg har stasjonær, og kun ønsker noe jeg kan bruke litt på jobben og sånt.. (har forresten hjemmeside: www.home.no/mayajohansen)

Jeg jobber som resepsjonist, og bruker WORD og EXCEL.. det jeg ønsker av min nye laptop er dette:

-Helst en HD på over 20 GB

-Helst bittelitt minnekap. trenger ikke så mye, men burde kanskje ha plass til et par mp3 filer..

-Windows XP home edition

Er det ingen som kan anbefale noen for meg? Gi meg linker eller noe? Ønsker ikke å kjøpe en dyr pc, for jeg ser mange som reklamerer med dyre brukt pcer.. men da kan jeg likså godt kjøpe meg ny.. jeg vil ha en billig brukt, og bra til mitt bruk -pc..

HJELP:) :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det tilbudet så litt suspekt ut da. 1 uke gammel maskin selges såpass mye billigere uten å oppgi grunn? Man får jo mer penger tilbake ved å benytte angreretten :roll:

Lenke til kommentar
Det tilbudet så litt suspekt ut da. 1 uke gammel maskin selges såpass mye billigere uten å oppgi grunn? Man får jo mer penger tilbake ved å benytte angreretten :roll:

det skal ikke jeg avgjøre.. men det var bra..

det er aldri 100% sikkert å kjøpe brukt av privatpersoner over nett.

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Lenke til kommentar

Denne maskinen er veldig fin max for pengene

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308571&view=detailed

veldig støysvak maskin

trådløst nettverk

dvd brenner

40gb disk

15,4" widescreen skjerm

minne kort leser for digitale kamera

perfect for lite bruk som

word exel

internett