Gå til innhold

Wørd 2000, grå streker plager meg

Anbefalte innlegg

Hei

Bruker Word 2000 på jobben og liker å jobbe i Utskriftsoppsettvisning modus. Men der ser jeg grå linjer som går bortover dokumentet. Bare at linjene ikke passer med skriften!!! Klarer ikke å finne knappen som skrur av disse linjene.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen skjermer har tydelige gitter-linjer.

Disse linjene er en del av skjermen, og kan sees av og til naar man har helt hvitt bakgrunn.

... men jeg vil anta at dette ikke var noe saa dumt som dette du spurte om? :roll:

Forklar deg litt bedre; naar er det disse linjene vises, hvor paa "arket" vises dem etc.

PS. Ja, jeg sa "dumt". Det finnes dumme spoersmaal.

Lenke til kommentar

hehe, såååå dum er jeg ikke. De linjene er der bare når jeg er nevnte redigerings modus. Hvis jeg bytter til f.eks. Normalvisning er de borte. Linjene ligger som om de skulle demonstrere hvor tekstlinjene ligger i dokumentet (dvs. de ligger kun innenfor de området av dokumentet jeg kan redigere). Sånn sett bort ifra at de ikke passer helt da. Linjene er ca. 1px høye og dekker dokument bredden minus marger.

Regner med det er en eller annen person som har skrudd dem på, men jeg finner ikke knappen til å skru dem av igjen.

Håper dette var en litt bedre forklaring :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...