OscarWoHA Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hei Nok en gang sitter jeg her med feber. Er syk omtrent 1 gang i måneden. Veldig slitsomt, samtidig som jeg får gjort mindre. Tror nok immunforsvaret mitt er like åpent som Windows XP uten brannmur. Så jeg lurer på hva jeg bør spise? Hvilke vitamin-tabletter anbefaler dere? Andre tips...? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 prøv å ta noen vitaminpiller og spis frukt. hvis du kjøper ett par kilo appelsiner, skviser dem til juice, tar med fruktkjøttet, putter i isbiter og setter i kjøleskapet i en halvtime. det er digg det Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Vitaminer er fine ting - da spesielt C-vitaminer. Spis appelsiner! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Vitaminer er fine ting - da spesielt C-vitaminer. Spis appelsiner! Er det ikke slik at Kiwi inneholder jævli mye mer C-vitaminer enn appelsiner..? Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Vitaminer er fine ting - da spesielt C-vitaminer. Spis appelsiner! Er det ikke slik at Kiwi inneholder jævli mye mer C-vitaminer enn appelsiner..? Det tror jeg stemmer, ja Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Prøv og spis ofte men lite og regelmessig Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 På fredag skal det handles appelsiner og kiwi. Det beste er at jeg elsker de fruktene. Takk for svar og kom gjerne med enda flere tips. Huff. Skjelver i handa. "Tips" ble skrevet "tiss" Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Skaff deg en firewall. BWAHAHAHHA! Ok, fra spøk til revolver: Vitaminer, som sagt, er et meget godt tips. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Tren kondisjon, legg deg til rimelige tider, spis nok og riktig. Endret 4. mai 2005 av HalTan Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Tren kondisjon, legg deg til rimelige tider, spis nok og riktig. få i deg vitaminer,. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Tørk pc'en, tastatuet og skjermen for støv... Leste på internett at hvis man ikke gjør det regelmessig så er det mye større sjans for at man blir syk. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Oppsøk fagpersoner når noe er galt. Det har du gjort nå, men det er total bom uansett. Folk her inne kan data, ikke feber. Det kan godt hende det finnes kvalifiserte folk her også, men du vet ikke hvem. Oppsøk heller fastlegen; han vet alltid råd. Hvis du ikke vil ha lege, bare folkelige idéer til hjelpsomme midler, så er noe slikt som www.doktoronline.no bedre, vil jeg tro. Veldig mange dyktige mennesker der. Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Kle deg skikkelig. I den forstand at du ikke må fryse, halsen er spesielt viktig. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Drikk Aloe Vera! Jeg drikker Aloe Vera fra Forever Living Products hver dag! Har ikke vært syk på halvannet år! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Drikk Aloe Vera! Jeg drikker Aloe Vera fra Forever Living Products hver dag! Har ikke vært syk på halvannet år! Jeg drikker ikke slikt og har ikke vært mer syk enn maks en forkjølelse per år på ~12 år... Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Men jeg var syk minst 2 ganger i året før.. Aloe Vera inneholder MASSE vitaminer og mineraler! Føler meg mye mer opplagt og har mer energi også. Tror nok jeg hadde et underskudd av vitaminer/mineraler ja.. Endret 19. mai 2005 av MicrolaXx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå