Ostepølsa Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Hvordan flasher jeg mitt sapphire X800Pro VIVO tilbake til 12 pipes ? Er lei av benching med 16 pipes. Endret 4. mai 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Angående flashing er jeg helt grønn menn jeg har fått med meg at 16 pipelines er bedre en 12 Er der noen negativ innvirknig siden du vil flashe tilbake? Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Bare å flashe med "gammel" bios det... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Angående flashing er jeg helt grønn menn jeg har fått med meg at 16 pipelines er bedre en 12 Er der noen negativ innvirknig siden du vil flashe tilbake? kortet har ikke 16 pipes påskrudd fordi det ikke bestod testene så det kan hende det er grafikkfeil =) eller kanskje han ikke liker overklokking ;o) Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Dere leste tydeligvis ikke hele posten min.. Hvordan flasher jeg mitt sapphire X800Pro VIVO tilbake til 12 pipes ? Er lei av benching med 16 pipes. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Aha.. skjønner, det er mye mer stilig å benche med 12 en 16 pipes (alle skjønner da det..) ON topic: er nok ikke bare å flashe tilbake med org. biosen; du vil forsatt ha 16 pipes åpne. Det skal ligge en guide på nettet ett eller annet sted; må ha en spesial-lagd bios som du 'mellom-flasher' med før den org. biosen tas til slutt. Sjekk forumet hos www.techpowerup.com, tror det var der jeg leste om dette. mvh r. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Jepp, vet at hvis man flasher tilbake til originalbios så vil fremdeles 16 pipes være åpne, men jeg finner ikke ut hvordan man flasher til 12 pipes. (Hvis noen lurer på hvorfor jeg vil lukke pipes, så er det fordi jeg har nådd maks med 16 pipes, og vil se hvor langt det går med 12 pipes) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå