jojoks Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Hei. Jeg husker ikke helt når dette kjedde, men iconet til "Control Panel" er skiftet ut med et annet stykt et (det første på lista over iconer)... Er det noen som vet hvordan jeg kan få tilbake det gamle/orginale iconet??? Endret 4. mai 2005 av jojoks Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Høyreklikk/egenskaper/tilpass? Lenke til kommentar
jojoks Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Det går ikke å Høyreklikke/egenskaper og tilpasse Controll Panel. desverre. Noen andre forslag? Har prøvd litt forskjellig uten å lykkes... Finnes det kansje et eget program som kan løse problemet? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Last ned TweakUI (PowerToys) og let opp "repair ikons". Sikkert bare ikoncachen som er "ødelagt". Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Slett denne: C:\DOCUMENTS AND SETTINGS\ USERNAME \LOCAL SETTINGS\APPLICATION DATA\IconCache.db Reboot. Lenke til kommentar
jojoks Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Hvor kan jeg laste ned TweakUI da? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Se i høyre marg et stykke ned: http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...ppowertoys.mspx Lenke til kommentar
jojoks Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Takk for linken, men det hjalp dessverre ikke... Vet du om det finnes noe annet program jeg kan bruke? Både Control Panel og Internett exsplorer iconene er forandret.... Takk uansett Endret 8. mai 2005 av jojoks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå