Nevnarion Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 på en eller annen måte er det sånn at du ikke trenger damer...de lager jo bare rot...men du trenger de allikavell Det er SÅ sant! fant ut at hun ikke er sammen med denne typen...bare roter med sammen Åh, men kanskje det er håp allikevel da Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Men turte jeg å spørre henne om hun ville finne på noe? Neida... og det angrer jeg faktisk på den dag i dag for jeg følte at hun var så rett for meg... ihvertfall der og da. Kjenner meg igjen i akkurat det du sier. Har ei vennine som jeg har litt følelser for men jeg tørr ikke å si det til henne. I frykt for å kanskje ødelegge vennskapet og at jenter snakker med andre jenter, da vi går på sammen skole Zemeckis, jeg sier bare: Gjør noe! Be henne ut på noe gøy/romantisk etc. (se tråden om første date). Jeg har gjort dette en del ganger og blitt avvist flere ganger enn det har funket, men angrer ikke et øyeblikk på at jeg har tatt sjansene. Det var selvfølgelig værst å bli avvist når jeg var midt i tenårene og hormonene kokte som værst, men jeg angrer ikke et sekund likevel. Det er som å stå med et flakslodd i hånda og aldri sjekke om du har vunnet på det eller ikke. Tenk så kjipt om det var vinnerloddet du hadde. Jeg sier bare: Ta sjansen, go for it, du kommer ikke til å angre. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Heisann, jeg er i en lignende situasjon.. Men nå er jeg sjeleglad. Jeg hadde skrevet en melding på telefonen og har lagret den, redigert den i løpet av to dager, i går så la jeg meg veldig tidlig, ca halv 1 elns.. Der jeg lå å så på meldingen trykte jeg send, og bladde fram nr. Jeg lå å tenkte i ca 10 minutter. Plutselig uten at jeg la merke til det trykte jeg på send. det er jeg glad for. Synd jeg ikke fikk sakt det personlig. Hun ble tydlig vis veldig overasket og fikk noe å tenke på. Nå er hun på slektstreff. Ikke sikker på om det blir noe, men lettelsen etter å ha sagt at man liker noen er stor. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Å så mye god lesning det er her.. Dere har alle fått meg til å bestemme meg.. Skal i neste uke, tvert når jeg ser henne gå bort og spørre om hun er med på noe dagen etter elns Som beskrevet før, er bedre å ha prøvd og failet, enn å angret på å ikke gjort det.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 jeg vet ikke hvor dumt dette er men jeg rota iafall med ei jente som en kompis likte og dumpa hu dagen etter. Trur dere han er sjalu og var dette dumt av meg? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Men turte jeg å spørre henne om hun ville finne på noe? Neida... og det angrer jeg faktisk på den dag i dag for jeg følte at hun var så rett for meg... ihvertfall der og da. Kjenner meg igjen i akkurat det du sier. Har ei vennine som jeg har litt følelser for men jeg tørr ikke å si det til henne. I frykt for å kanskje ødelegge vennskapet og at jenter snakker med andre jenter, da vi går på sammen skole Zemeckis, jeg sier bare: Gjør noe! Be henne ut på noe gøy/romantisk etc. (se tråden om første date). Jeg har gjort dette en del ganger og blitt avvist flere ganger enn det har funket, men angrer ikke et øyeblikk på at jeg har tatt sjansene. Det var selvfølgelig værst å bli avvist når jeg var midt i tenårene og hormonene kokte som værst, men jeg angrer ikke et sekund likevel. Det er som å stå med et flakslodd i hånda og aldri sjekke om du har vunnet på det eller ikke. Tenk så kjipt om det var vinnerloddet du hadde. Jeg sier bare: Ta sjansen, go for it, du kommer ikke til å angre. I den situasjonen så har han faktisk noko å tape da, og det gjer alt så utrolig mykje verre! Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Men, hva skal man gjøre da? (1. date) hvordan skal jeg spørre henne med ut osv.. Er veldig usikker på jente siden for å vere helt ærlig. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Kjenner meg igjen i akkurat det du sier. Har ei vennine som jeg har litt følelser for men jeg tørr ikke å si det til henne. I frykt for å kanskje ødelegge vennskapet og at jenter snakker med andre jenter, da vi går på sammen skole Folk snakker... Også? Hva er worst case scenario om noen andre finner ut at du likte hun jenta? Gå for det! Si det! hvis hun virkelig er venninna di, så vil ikke det ødelegge vennskapet deres. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 ja som sagt..jeg har egen tlig noe å tape på denne saken...hun er drittfin (out of my class) men så følte jeg at hu undersøkte meg litt på denne turen...og at hun likte d hun så... Men siden hun benekter dette etterpå er jeg redd for å gjøre noe...ikke det at jeg er nerden på skolen, la oss si at jeg er midt på treeet og at hu sitter i toppen... Jeg er nredd for at hun skal bli husket for; se der er hun som va sammen med han osv. jeg blir også uglesett hvis dette skjer Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Heisann, jeg er i en lignende situasjon.. Men nå er jeg sjeleglad. Jeg hadde skrevet en melding på telefonen og har lagret den, redigert den i løpet av to dager, i går så la jeg meg veldig tidlig, ca halv 1 elns.. Der jeg lå å så på meldingen trykte jeg send, og bladde fram nr. Jeg lå å tenkte i ca 10 minutter. Plutselig uten at jeg la merke til det trykte jeg på send. det er jeg glad for. Synd jeg ikke fikk sakt det personlig. Hun ble tydlig vis veldig overasket og fikk noe å tenke på. Nå er hun på slektstreff. Ikke sikker på om det blir noe, men lettelsen etter å ha sagt at man liker noen er stor. i know the feeling har vært forelska i en super jente i godt over et år, og har liksom aldri turt og sagt noe til henne om følelsene jeg har. Det gjorde jeg her om dagen, og alt føles så mye lettere! og drive og spekkulere og lure på om at den personen man liker kanskje føler det samme for deg tar hardt på, og er ikke bra i det lange løp. Jeg hadde skikkelig humør svingninger, ene dagen var alt normalt, og så plutselig så neste dag så var alt helt forjævelig. Hadde heller ikke noe serlig med matlyst og sov dårlig om natten. Men nå som jeg har fortalt henne om hvordan jeg føler er alt myyye bedre. anbefales Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Problemet mitt er jo det at jeg har fortalt hu hva jeg føler...men hun svarte ikke Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Kjenner meg igjen i akkurat det du sier. Har ei vennine som jeg har litt følelser for men jeg tørr ikke å si det til henne. I frykt for å kanskje ødelegge vennskapet og at jenter snakker med andre jenter, da vi går på sammen skole Folk snakker... Også? Hva er worst case scenario om noen andre finner ut at du likte hun jenta? Gå for det! Si det! hvis hun virkelig er venninna di, så vil ikke det ødelegge vennskapet deres. Jeg kjenner ikke henne så godt enda, har bare kjent henne i snart 6 mnd. Som i en tråd jeg lagde for en stund siden, så har jeg bedt henne ut på kino, vært hjem til henne så møtes vi jo på skolen å slår av en liten prat. Men det har ikke vært noe roting eller noe slikt. Jeg har latt meg gi uttrykk for at jeg liker henne, men ikke sagt det direkte til henne. Hun har heller ikke sagt direkte til meg at hun ikke vil være mer enn en venn, men jeg tar jo et hint også Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Det finnes jo mange sånne..."late som du ikke bryr deg for å så PLUTSELIG bry deg" triks...hater de....det er skikkelig urettferdig gjort....noen skjønner jo ikke at de faktisk sårer personen Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det finnes jo mange sånne..."late som du ikke bryr deg for å så PLUTSELIG bry deg" triks...hater de....det er skikkelig urettferdig gjort....noen skjønner jo ikke at de faktisk sårer personen Det var faktisk noen i klassen min sa at jeg skulle gjøre det. Men jeg er ikke helt den typen til å gjøre det heller Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 All annen 'kjærlighet' er basert på sex, penger eller makt.Kanskje det høres litt slemt ut, men er slik jeg er innforstått med det hele. Lies. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Prøv å fortell det til personen. Hvis hun liker deg er jo saken biff, liker hun deg ikke så er det enklere å komme over hun, da slipper du å tenke "hva om..." Begynn å vanke med andre jenter, så kanskje du slutter å tenke på hun Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 jeg vet ikke hvor dumt dette er men jeg rota iafall med ei jente som en kompis likte og dumpa hu dagen etter. Trur dere han er sjalu og var dette dumt av meg? Jeg vil påstå at det var veldig(!) dumt både mot kompisen din og mot jenten. Men hvis du likte hun også så var det vel ikke helt feil... Men siden du dumpet hun dagen etter var hon vel bare en du rotet med. Men det var ikke noe snilt gjort mot kompisen din Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det var faktisk noen i klassen min sa at jeg skulle gjøre det. Men jeg er ikke helt den typen til å gjøre det heller Hvis du ikke klarer å fortelle jenta det en gang, hvordan skal forholde vare da? Du detter ikke tilfeldigvis inn i et forhold, og alt er fint automatisk... Iallefall ikke når du er over 8år gammal. Tenk på dette: Hvis du ikke klarer å fortelle jenta det, hvordan skal du klare å være i et forhold med henne? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Vel, jeg synes det bare er litt naivt å gå rundt og tro på kjærlighet på denne måten.I min erfaring er det bare en form for ren kjærlighet; den mellom foreldre og ungene deres. All annen 'kjærlighet' er basert på sex, penger eller makt. Kanskje det høres litt slemt ut, men er slik jeg er innforstått med det hele. Trist at du tenker slik. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Vel, jeg synes det bare er litt naivt å gå rundt og tro på kjærlighet på denne måten.I min erfaring er det bare en form for ren kjærlighet; den mellom foreldre og ungene deres. All annen 'kjærlighet' er basert på sex, penger eller makt. Kanskje det høres litt slemt ut, men er slik jeg er innforstått med det hele. Trist at du tenker slik. Jaok...jeg er busta...er bare ute etter penga til denne dama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå