Bogan Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Man skal alltid varme opp før man trener... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Heh. What ever that works for you. kan hende jeg snakker fra personlig engangs-tilfelle-erfaring, men det funka fett for meg. Kjekt å ha drømmedama å være glad i Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Du mener altså at man skal gå bort til ei jente man har hatt et godt øye til og knapt snakket med og si noe alà" Hei jeg liker deg jeg" Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Selvsagt ikke... Men noe sånn "hei, hvordan går det? *høre**nikke*"fint da" blir du med på å finne på noe i morgen?" "Ja" = Du kan være en interessant kar "Kan ikke i morgen, men kanskje en annen gang?" = skal tenke over det. "nei, jeg har har noe jeg må gjøre" = Sorry Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 ja det er noe annet, men dog ikke noe jeg ville gjort til noen jeg ikke hade snakket med og kjennt litt fra før Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Den store fjortistråden... ? Rapportert! Om det er ditt syn kan du holde det for deg selv. Om en har kjærlighetsproblemer og er lei seg er det sikkert morsomt med slike kommentarer. Men hva du vil men i riktig tråd og med respekt. Vel, jeg synes det bare er litt naivt å gå rundt og tro på kjærlighet på denne måten. I min erfaring er det bare en form for ren kjærlighet; den mellom foreldre og ungene deres. All annen 'kjærlighet' er basert på sex, penger eller makt. Kanskje det høres litt slemt ut, men er slik jeg er innforstått med det hele. Endret 5. mai 2005 av skag1 Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Den store fjortistråden... ? Rapportert! Om det er ditt syn kan du holde det for deg selv. Om en har kjærlighetsproblemer og er lei seg er det sikkert morsomt med slike kommentarer. Men hva du vil men i riktig tråd og med respekt. Vel, jeg synes det bare er litt naivt å gå rundt og tro på kjærlighet på denne måten. I min erfaring er det bare en form for ren kjærlighet; den mellom foreldre og ungene deres. All annen 'kjærlighet' er basert på sex, penger eller makt. Kanskje det høres litt slemt ut, men er slik jeg er innforstått med det hele. Sad but true. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Jeg har ryddet litt opp i useriøse kommentarer her. Jeg har et par tips, men du må velge ett av de: Bare gjør det... For faen! Bare gjør det! Høres sikkert ut som en fantasi å gå opp til jenta og bare spørre/si det til henne. Men serriøst... Du kommer aldri til å ha en bedre selvfølelse etter det! Enig! Det skal så vanvittig mye mot til å si det sånn direkte og det er så hærlig å ha fått ut følelsene skikkelig. Det er et kick i seg selv. Gjerne det med å gi henne blomster. Det er en fin måte å si det på. Men ikke forvent noe mer, hun blir sikkert helt paff der og da. Etter noen dager når hun har fått tenke over saken så spør som dere skal finne på noe.. Gå en tur sammen, cafè, kino eller noe i den duren. Det kan hende det funker, det kan hende det ikke funker. Poenget er at man tar sjansen. Tenk deg så kjipt om du sitter om et år og tenker at du aldri tok sjansen... Men for å komme litt til poenget her; vær deg selv. Er hun ikke interessert, er hun ikke interessert. Ikke noe å gjøre med det. Det er nok ikke lett å være seg selv når hun er i nærheten. Mitt tips er å prøve å gi litt faen og gjøre litt sprø ting hele tida. Prøve å få deg selv til å føle minst mulig så du tør å finne på sprø ting. Gutter som er litt sprøe blir ofte oppfattet som humoristiske, kjekke og tøffe av jentene. Det å være seg selv er ikke alltid noer forbilde heller. Noe må man jo gjøre for å vekke oppmerksomhet. Hvis man føler seg kjedelig så må man finne på noe annet. Vekker man oppmerksomhet hos jenta så er sjansene større for at hun synes du er kul og begynner å like deg. Denne strategien er forresten en god selvøvelse til å bli mer sosial og kan gi deg mange fordeler i vennegjengen eller blandt jenter generellt i fremtiden. Men som sagt: Du må velge en av strategiene ovenfor henne. Enten si det til henne med en gang eller "bli den kule gutten" og få henne interresert over tid. Endret 5. mai 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) @ Simen1: Må han velge en av alternativene? Hva skjer hvis han ikke gjør det da? Jeg synes at du bør være mest lik deg selv så hun ikke forelsker seg i en annen person enn den du virkelig er. Etter dere har pratet en stund kan du spørere om hun vil finne på noe til helgen eller noe sånt. Hvis hun sier nei, så sier hun nei, og verden går ikke under for det. Husk at det er flere fisker i havet. Endret 5. mai 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det stemmer! Verden går ikke under om hun takker nei. Det kommer garantert en forelskelse til selv om du husker henne godt. Å være seg selv er ikke alltid like effektfullt. Det funker ofte bedre å gjøre seg bemerket. Men hold linja ut og vær "den nye kule deg" uansett om du blir sammen med henne eller ikke. Ja, jeg mener han må velge alternativ. Hvis han går for den første metoden først og feiler og så prøver den andre metoden så funker nok den andre metoden på alle andre enn jenta. Hun har nok gjort seg opp en mening og holder seg til det. Dersom han prøver den andre metoden først så har det lett for å ta for lang tid, du blir interresert i andre, hun blir interresert i andre. Kontakten avbrytes av sommerferien, og til høsten går dere kanskje på forskjellige skoler. Da er det for sent å gjøre den første metoden. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ah... husker ungdomstiden nå (er gammel nå jeg, hele 27 år :!: ). En av de tingene jeg angrer mest på i livet, kunne faktisk blitt løst ved at jeg tok mot til meg og spurte ei jente en gang. Vi ble kjent på ungdomsskolen. Hun gikk i en annen klasse enn meg, men vi ble kjent da vi begge var med i elevrådet. Jeg likte henne veldig godt etterhvert, og jeg tror det var gjensidig ettersom hun ba meg opp til dans flere ganger på juleball, vårball og sånne ting, og hun var alltid glad for å se meg. Men turte jeg å spørre henne om hun ville finne på noe? Neida... og det angrer jeg faktisk på den dag i dag for jeg følte at hun var så rett for meg... ihvertfall der og da. Etterhvert har jeg blitt litt tøffere, og det er så mye bedre å spørre litt forsiktig om ei jente jeg liker har lyst til å finne på noe enn å gå og være avstandsforelska. Er man litt småforelska, så er det bedre å få et avslag for å slå fra seg tanken på at det kunne blitt noe, enn å gå og lure i lang tid etterpå. Fikk avslag for litt siden (fikk positivt svar, men forsto på måten det ble sagt at hun bare sa det for å være "snill") og etter det er det på en måte blitt lettere å være i nærheten av der hun er. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Ah... husker ungdomstiden nå (er gammel nå jeg, hele 27 år :!: ). En av de tingene jeg angrer mest på i livet, kunne faktisk blitt løst ved at jeg tok mot til meg og spurte ei jente en gang. (...) Ahh! tror Afseth er bedre til å formulere seg enn meg. Men det er akkurat det jeg mener. "It's better to get fail, then regreting that you never tried". Kan ihvertfall huske en gang når jeg gikk rundt i 2år og lurte på hva som hadde skjedd om jeg hadde spurt henne ut. Forslaget mitt står fortsatt, gå forsikitig opp og spør om hun vil finne på no. Også sender jeg deg vidre hit Endret 5. mai 2005 av King_mephisto Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Ja da var det den spikeren... hu er opptatt med en annen....men av en eller annen grunn klarer jeg ikke legge dette fra meg...kan jo ikke snakke med a` nå som hu holder på med en annen(vet ikke om de er sammen nå da..) kuppet på mållinjen.. Dere snakker om å være tøff.....jeg ser på meg som den eneste seriøse fyren på hele skolen da....og det burde jo være en damemagnet...men hvorfor i H"#¤%% er det bare de som oppfører seg som rævhøl som er heldig... Hvis dere kan unnskylde meg nå så skal jeg gå å deppe,muligens henge meg selv Lenke til kommentar
Knast Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 :S ikke vær dum.. skjønner at dette kan være vanskelig for deg, men om du ser over har noen sagt at det kommer fler sjanser og det gjør det 99,9% sikkert.. om du ikke vil ha noen andre nå, så vil du kanskje det senere.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 kuppet på mållinjen.. Hvor standard er ikke det? Husker for ca. halvt år siden så var jeg litt på dealern med ei i parallell klassen min, rota litt på div. fester etc... Men da det nærmet seg russeball så kom det en annen kis fra en annen parallell klasse, spurte henne ut, og etter den ene kvelden var de pluteslig sammen Følte meg bra snytt da... Å være seg selv spørs litt på hvordan situasjonen er... Men å være den du er på det tidspunktet kan stemme bedre. Er man kommet et stykke på vei og finner på ting sammen, kanskje er hjemme hos hverandre og sånt, så mener jeg det funker best å være den man er. Nytter ikke å legge an den "nye kule jeg" når du spiser middag med foreldrene hennes Snakke med foreldre er egentlig veldig bra hvertfall hvis du gjør et godt inntrykk... Men nå har jeg kanskje kommet litt lenger enn trådstarter er Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Huff da. Få ut følelsene. Gå på rommet og rop og skrik alt du kan inn i puta eller noe sånt. Det er egentlig litt godt å bli utmattet av å få ut følelsene. Dere snakker om å være tøff.....jeg ser på meg som den eneste seriøse fyren på hele skolen da....og det burde jo være en damemagnet...men hvorfor i H"#¤%% er det bare de som oppfører seg som rævhøl som er heldig... Beklager men seriøsitet er ikke noe som tenner jenter. Skjønn det den som kan men det viktigste er at man godtar at det er et faktum og "spiller med på leken". En "drittsekk" med hjerte innerst inne mener jeg er et godt åte for å tiltrekke seg jenter og kunne holde på dem etterpå. Sorry, men det er ikke annet å gjøre enn å lære seg spillereglene som jenter følger. Lenke til kommentar
ojb Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 http://www.intellectualwhores.com/ Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 på en eller annen måte er det sånn at du ikke trenger damer...de lager jo bare rot...men du trenger de allikavell Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Men turte jeg å spørre henne om hun ville finne på noe? Neida... og det angrer jeg faktisk på den dag i dag for jeg følte at hun var så rett for meg... ihvertfall der og da. Kjenner meg igjen i akkurat det du sier. Har ei vennine som jeg har litt følelser for men jeg tørr ikke å si det til henne. I frykt for å kanskje ødelegge vennskapet og at jenter snakker med andre jenter, da vi går på sammen skole Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 fant ut at hun ikke er sammen med denne typen...bare roter med sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå