MyBigMouth Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Har i det siste merket et par tråden fra personer som er fryktelig forelska og jeg tenkte at denne tråden kan være for å gi råd o.l Jeg begynner... Har i en god stund hatt et godt øye til ei fin dame...helt til forrige uke har det bare vært en drøm....av den typen "hu er for fin for meg" I forrige uke var vi på en tur til sverige å jeg fikk snakka endel med a å jeg fikk igjen nytt håp. Etter turen dvs lørdag sa jeg til a da at jeg hadde et godt øye til a` men hu svarte liksom ikke... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Har ikke turt å snakke med a` siden. Jeg er ikke akkurat den mest populære på skolen så jeg tørr ikke nærme meg for at hun skal få et dårlig rykte på seg.....på den andre siden blir det dårlig gjort av meg å ikke gjøre noe Har nesten ikke spist på to dager pga denne saken..er ufokusert, dette tærer bare altformye på meg. Hva bør jeg gjøre nå? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Kan bare si at jeg føler med deg og føler noe lignende for ei vennine som jeg ble kjent med for litt over et halvt år siden. Hun er forresten søstra til en kompis og vi går på samme skole, men ikke trinn. Vi har funnet på ting sammens og slikt. Jeg liker henne godt, men hun liker meg kun som en venn. Har følelser for henne enda. Hadde en periode der jeg også hadde veldig dårlig matlyst og lite med søvn Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvis hun faktisk hørte det du sa, "jeg har et godt øye til deg", og hun ikke svarer deg, nærmest ignorerer det, så take a hint. Not interested. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 rapporterte litt spam, skjerp dere fjortisser irriterende å lese. Ikke si ting direkte uten at du vet du får svaret du vil ha, men hemningsløs flørting og komlimenter er tingen. Vis at du liker henne og er interesert. Som jeg har sagt før: Det finnes en nøkkel til enhver dør! Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvis hun faktisk hørte det du sa, "jeg har et godt øye til deg", og hun ikke svarer deg, nærmest ignorerer det, så take a hint. Not interested. Enig der ja. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvis hun faktisk hørte det du sa, "jeg har et godt øye til deg", og hun ikke svarer deg, nærmest ignorerer det, så take a hint. Not interested. Enig der ja. Hun kan ha blitt satt ut og overasket... Ikke gi deg, ikke vær innpåsliten Lenke til kommentar
Knast Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 OffT: be henne designe drømmegutten så tar du med en tegning til en plastisk kirurg.. kanskje a` liker deg bedre da.. OnT: hvis hu ikke liker deg fordi "hu er for pen for deg", så er ikke det noe forhold å satse på uansett.. begge bør være interessert.. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 OffT: be henne designe drømmegutten så tar du med en tegning til en plastisk kirurg.. kanskje a` liker deg bedre da.. OnT: hvis hu ikke liker deg fordi "hu er for pen for deg", så er ikke det noe forhold å satse på uansett.. begge bør være interessert.. Å ikke være interesert er alltid utgangspunktet Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Bare gjør det... For faen! Bare gjør det! Høres sikkert ut som en fantasi å gå opp til jenta og bare spørre/si det til henne. Men serriøst... Du kommer aldri til å ha en bedre selvfølelse etter det! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Broken heart again today The flowers that I gave to you have withered all away Just when I opened up my heart The one you used to love came and ripped it right apart Why do I never seem to learn That love is wrong and girls are fucking evil I guess I'll never figure out What womankind is all about I heard your voice again today I'm scarred by all the lies that were once promises you'd made I lie in bed awake at night And wonder what went wrong or even more just what went right Why do I never seem to learn That love is wrong and girls are fucking evil I guess I'll never figure out What womankind is all about Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Vel, du fikk vel henne med på sværige tur, fikk du ikke det? Sverige turer er alltid et positivt tegn. Viser at hun vil bli mer kjent med deg (er ingen andre steder enn i en bil med 2 personer det blir fortalt mer om seg selv). Har hvertfall den erfaringen selv... Men føler du at hun er for fin for deg, eller du for stygg for henne? To forskjellige ting. Jeg har sett de styggeste, feiteste typene få lekre damer (hvertfall for en stund), men det er bare måten de er på, snakker for seg og oppfører seg ovenfor damene, ikke hvordan de ser ut. Er hun stort sett ei overfladisk jente, eller er hun stort sett omgjengelig? Hvis det første, så drikk en six-pack før du møter henne, så du kan si noe morsomt Hvis det andre, bare vær deg selv! (PS: Ikke hør på rådene mine, jeg har drukket en flaske vin ) Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har drukket en flaske vin. J00 r cr4zii! /me want! ~~~ Men for å komme litt til poenget her; vær deg selv. Er hun ikke interessert, er hun ikke interessert. Ikke noe å gjøre med det. Men hvis hun da viser interesse blir det shotgunwedding om et par måneder (jeg skal bli invitert, husk det), og trillinger om ni måneder. Kanskje ikke helt sånn, men hvis hun liker deg som du er, er jo alt bra egentlig. Da liker hun jo deg og ikke en eller annen person du prøver å være. Det med at du ikke fikk noe svar fra henne kan bety mange ting. Enten så ble hun så sjokkert at hun ikke klarte å svare, eller så tenkte hun "jaja, enda en". Spør henne litt mer om hva hun føler om deg, finn ut hva som skjer mellom dere to. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) MULIG Å BLI MER OFFTOPIC HER Ja la meg definere sverigetur....Dette vil si en "klassetur" med de som liker sang/dans...utvekslingstur.. med 30 andre....i buss... Men jeg fikk snakka med "a" og jeg følte vi fikk en god "connection" Det er noe speiellt med denne dama....for dere som sier at "a" kanskje er litt løs med at "a" ikke liker meg for den jeg er så er det bare dere som har fått feil bilde...tror egentlig jeg tok "a" litt "by surprise" Håper jeg ikke tråkka noen på tærne med å bruke "a"...Norksen/nynorsken skal jo være riktig...men du skjønnte hva jeg mente...eller skal jeg stave det? "A"? av en eller annen grunn føles det mer slik ut... I saw you there last night Standing in the dark You were acting so in love With your hand upon his heart But you were just friends At least that’s what you said Now I know better from his fingers in your hair I forgive you for what you’ve done If you say that I’m the one I’ve had other options too But all I want is you Girl your body fits me like a glove And you shower me with words of love And you were just friends At least that’s what you said Now I know better from his fingers in your hair I forgive you for what you’ve done If you say that I’m the one It’s not my style to lay it in on the line But you don’t leave me with a choice this time Why weren’t you true? You know I trusted you When you were just friends At least that’s what you said Now I know better from his fingers in your hair I forgive you for what you’ve done If you say that I’m the one You were just friends At least that’s what you said Now I know better from his fingers in your hair I forgive you for what you’ve done If you say that I’m the one I’ll forgive you for what you’ve done If you say that I’m the one I’ll forgive you for what you’ve done If you say that I’m the one I’ll forgive you Endret 4. mai 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Advarsel gitt, og håper dette bidrar til mer on-topic. Den første som skriver mer off-topic her setter seg i fare for å få en midlertidig utestengelse. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Må bare si først, at når jeg hadde lest ferdig første post kom denne sangen på: Jan Wayne - More Than a Feeling.. Fikk meg til å tenke på hun som jeg liker så ekstremt på skola mi. Har rett og slett ikke peiling på hva jeg kan gjøre for å oppnå kontakt eller noe. Har snakket litt med henne på msn, men det er lite.. Og hun er heller sjeldent på, og når hu er, så føles det dumt å si noe på msn mersom.. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 ja det er vi to som trenger hjelp...det gjør j#¤% vondt Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Er ikke forelska, men jeg flørter hele tiden Fortsett du Ikke ver for innpåsliten, men flørte litt gjør ikke noe Endret 4. mai 2005 av BaX Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Men jeg lurer på... Hvis dere vil blir sammen med disse jentene, hvor langt kommer dere egentlig når dere ikke tør å si at dere liker dem i det hele tatt? Jeg var "en av dere" før, men så klarte jeg å manne meg opp og si det til henne, og det viste seg å være gjensidig... Long story short: King_mephist in love! Tenk over det, dere har vell ingenting å ta Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Er ikke poenget, man går da vel ikke bort til ei jente å sier man liker henne uten videre.. Sånnt sier man når man kjenner henne godt og det føles riktig, man skal bare flørte og med pen oppførsel vise det. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Er ikke poenget, man går da vel ikke bort til ei jente å sier man liker henne uten videre.. Hvorfor ikke? Dette må ligge i bakhodet: Du har ingenting å tape Det er bedre å vite om følelsene er gjensidige, eller om du kan komme vidre i livet Hvordan skal du leve livet uten å kunne uttrykke deg selv? Jeg kan garantere dere at alt blir mye enklere ved å bare gjøre det. Å uttrykke seg selv blir ikke lenger noe du bare gjør på MSN, du kommer sikkert til å foretrekke å ta det personlig... Blåser hun i deg så er det ikke slutten på verden heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå