Pedant Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Spurte microplex på mail før jeg bestilte vantec iceberq-vifte (http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CCBA4C ) om det går ann å fjerne de blå lysa, noe de sa en kunne gjøre. Noen her som har gjort dette eller har noe forslag til hvordan, som forhåpentligvis kan svare litt raskere enn microplex? De blå ledsa ligger litt værre til enn jeg hadde regnet med. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 kapp ledningene som går til ledsa? Lenke til kommentar
Pedant Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Ok. Jeg har ikke stjerneskrujern som passer enda, men kommer en til så en kan få kappa de ledningene ved å skru opp de tre skruene? Endret 4. mai 2005 av Pedant Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 bare se hvilke ledninger som går til ledsa, og kapp dem Lenke til kommentar
Pedant Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Det var lettere sagt enn gjort... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 det burde det ikke være, fjern eventuell beskyttelses teip som er rundt, og kapp de... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå