x871kx6167ss7 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har hat et problem med min PC hvor den bruker noen ganger opp til flere minutter før den starter opp explorer.exe. Etter at jeg logger inn med bruker navn og passord virker det nesten som om PCen henger seg. Jeg kan trykke inne alt+ctrl+esc og komme inn i taskmanager. Der kan jeg se noen få prosesser og explorer.exe. Det hjelper ikke om jeg skrur av alle serivces uten om de som er helt nødvendig for å starte. Jeg må uansett avslutte explorer.exe så starte den på nytt. Ofte flere ganger før faktisk noe skjer! Når jeg først er i gang er det ikke noe problem, og explorer henger aldri! Er det noen som vet hvor feilen kan ligge? Begynner å vli rimelig lei... På forhånd takk! Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Gå til sysinternals i signaturen min, hent AutoRuns og post loggen her. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Det kan være Java- eller c++baserte program som forårsaker det. Har du Bit torrent client installert? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 har du telenor adsl så sett fast ip på nettverkskortet om det er direkte koblet i modem. (192.168.0.22 subnet 255.255.255.0 eller 10.0.0.22 subnet 255.0.0.0 er to eksempler på ip + subnet) Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Nei, jeg har Canal digital. Jeg har bit torrent. Kan avinnstalere det da jeg ikke bruker det lengre... Får vi se om det virker... Og mens vi først er i gang Hvordan kan jeg tvinge en driver til å bli innstalert? Jeg kommer til og poste en post på netverksdelen om det problemet... Med siden det er en liten del av problemer som ligger i windows så spør jeg her også... Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Enten du velger Legg til ny maskinvare eller Oppdater driver, kan du etterhvert velge bort de automatiske søkene og Velge selv. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg fikk såppas mange problemer med PCen min at jeg liksågodt innstalerte hele dritten på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå