machineSin Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hei, har et Epox 8rda+ hovedkort med en XP2500+ prosessor på (Socket A). Dette slutta fungere, og jeg leverte inn sakene da det "bare" er 1 år og 11 måneder siden jeg kjøpte det. Etter litt over en uke og litt frem og tilbake får jeg vite at hovedkortet OG prosessoren er gåen.... Hovedkortet er greit nok det fixer (bytter) dem på garantien, men butikken påstår det bare er 1 års garanti på prosessoren, i tillegg til at AMD XP for Socket A prosessorer ikke er å få tak i lengre (på den butikken). Butikken sier altså at jeg må kjøpe meg ny prosessor selv.... Og jeg har ikke akkurat så lyst på en Sempron for å si det sånn. Stemmer dette? Lenke til kommentar
pusene Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Du har minimum 2 års reklamasjonsrett på det du har kjøpt hos en norsk butikk, enten den er på nettet eller ikke. At de ikke klarer å fremskaffe ny vare til deg er likegyldig, da skal du ha pengene du betalte tilbake. Får du mer problemer med de kontakt Forbrukerrådet, eller bruk klagegeneratoren på forbrukerportalen.no Kjøpte du en såkalt boxed-CPU fra AMD har de 3 års garanti på denne. http://www.amd.com/us-en/ConnectivitySolut...43^1034,00.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå