Striderkim Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hei! I løpet av denne måneden skal eg gå til innkjøp av ei ny mus og musematte. Valget av mus er klart: -Razer Diamondback Plasma razerzone.com Ny mus krever ny musematte: Eg vurderer Icemat 2nd Edition Kvit, Musmatte i Glass komplett.no -Icemat Eg blir litt forvirra når folk skriver vidt forskjellige meiningar og ikkje grunnlegger sine påstander. Eg trenger synspunkter fra folk om ei "musematte som skal passe med diamondback". Takk. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 La oss se... For det første, ikke gå for Icemat. Den er egentlig bra, men til den prisen får du noe bedre. Jeg anbefaler: Corepad Magna er en veldig bra matte, og til den prisen er det (min mening) den beste. Denne kan ikke slites opp, og gliden er veldig god, så lenge du bruker vanlig tape(!). Matta er veldig stor, og du går aldri tom for plass. 215,- hos databutikken. Q-PAD Gamer XXXL. Denne matta er laget i tøy, og det er for øyeblikket den jeg har under min DB. Også her, gliden er suveren med vanlig tape, men til forskjell fra Corepad sliter denne ikke på tapen. Den er like stor som 2 A4-sider. Laget i tøy (vulkanisert gummi) men ikke la det skremme deg. 228,- hos databutikken. Om jeg ikke tar helt feil, så har databutikken.com Razer Diamondback Plasma til en billig penge Lykke til Lenke til kommentar
knaill Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Jeg anbefaler også corepad magna, har den selv. Glassmusematter er de beste etter min smak, og corepad magna er kongen blant disse. Bare husk å bestill grå versjon, ikke blå. Den grå er mye tøffere EDIT: Ja, jeg har også razer diamondback. Kombinasjonen av denne musamatta og musa er suveren. Endret 4. mai 2005 av qez Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Ikke kjøp icemat, jeg satt atmed en på lan som hadde icemat, den bråkte som fy! men jeg prøvde og en QPAD XXL, den var heerlig. Ikke noe lyd og musa glei fint over den. Selv sitter jeg med en Steelpad 4d (tror det var den) steelpad'en bråker ikke fullt så mye som icemat'en, men den er ikke noe særlig den heller gå for en av de to som Mongo FuRY nevnte! Trur du gjør et bra valg da Lenke til kommentar
Striderkim Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Tusen takk for gode svar Var igrunn litt i tvil til Icemat, men synest den var fin. Hadde i utgangspunktet tenkt å handle fra komplett.no... Trur faktisk eg bestiller meg Corepad Magna musematte og diamondback plasma... Synd det ikkje går an å forhåndsbestille razer'n fra databutikken, hadde vert meir sikra musa hadde eg forhåndsbestilt fra komplett Er i tvil om det er glass eller tøy mus eg skal ha... Komplett er liksom min trufaste nettbutikk, synd dei er dyre på sakene sine Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Corepad Magna (Blå seff ) og Razer DB er en kjempebra kombinasjon. Men du kan jo kjøpe DB Plasma hos databutikken? 442,- er jo heller ikke noen blodpris, imot 550,- hos netshop. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvorfor ikke lage selv? Ta en plexibit å kle den med teflonark fra Clas Ohlson og voilà! Funker rååååbra har jeg hørt.. Teflon + teflon = sant! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvorfor ikke spare seg bryet med å kjøpe en plexibit, sage ut en passe bit, og pusse den, for usle 215,- skyld? I tilleg er Corepad en dobbelt så god matte Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Corepad er vannvittig bra og bråker ikke enormt som bl. a. Icemat. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 icemat er ekkel spør du meg ruglete og ekkel overflate Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Musematter er litt "oppskrytt" spør du meg. Har mx518 og Steelpad 4D funker som ein drøm. No Sound. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Stefaren min bruker denne Steelpad 4S med en Logitech MX1000 lasermus og den glir som en DRØM! Har aldri vært borte i noe så bra før, verdt alle penga. Har ikke prøvde den med Razer DB, men tror det skal bli minst like bra. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Steelpad 4D har to sider og har ein rimeleg pris. Glir som ein drøm den også slik som Steelpad 4S. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 jeg har en Mx 510 og en Steelpad 4S glir eksremt godt og det lager null lyd, men det krever gode glatte muse føtter... helst av teflon eller noe... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 For å få god glid på en mus, trenger man ikke kjøpe dyr teflon-tape. Jeg mener vanlig tape funker like bra, det eneste minus er at man må bytte litt oftere enn med teflon-tape, siden vanlig tape ikke er laget for å slites på. Men her er det en god del penger å spare, så det er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Razor + fUnc fungerer ufattelig bra. Musa svever på musematta... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Ville ha gått for MX518 og Q-Pad eller Steelpad S&S.... Begge føres av Databutikken.com og er inne på lager.... DB kan kreve en god del tilvenning... og en del mener at formen er dårlig.... så derfor MX518 > DB Endret 5. mai 2005 av Xtra Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 mx518 har veldig god passform. Lenke til kommentar
Striderkim Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Synest Razer Diamonback Plasma såg lekker ut, falt for den med en gang Velger Corepad Magna og handler fra databutikken.com når DB Plasma er på lager. Takk for bra respons i denne tråden Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Liker litt friksjon under musa mi jeg. Bruker Fatpad. STOOOR tøymatte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå