Gå til innhold

Lage hjemmeside om........

Anbefalte innlegg

Dersom man lager en hjemmeside uten å ha noe spesielt å jobbe etter, blir som regel siden kjedelig og usaklig. Prøv å ha et emne du kan jobbe etter. Dersom du ikke har noe emne du vil lage hjemmeside ut i fra, ser jeg ikke helt poenget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dersom man lager en hjemmeside uten å ha noe spesielt å jobbe etter, blir som regel siden kjedelig og usaklig. Prøv å ha et emne du kan jobbe etter. Dersom du ikke har noe emne du vil lage hjemmeside ut i fra, ser jeg ikke helt poenget.

grunnen til at jeg lagde dette emnet var får å ha noe og jobbe etter

Lenke til kommentar

grunnen til at jeg lagde dette emnet var får å ha noe og jobbe etter

Kanskje jeg ikke leste godt nok:\

Lenke til kommentar

Tviler egentlig litt på at denne "siden" din vil bli noe særlig i det hele tatt.

1. Sider fulle av gramatiske feil, noe jeg går utifra at vi vil se mye av, siden du skriver så mye feil her på forumet, er noe de fleste vil komme seg bort fra rimelig kjapt.

2. Å høre din mening om 3 forskjellige sjokolader er liksom heller ikke det helt store her i verden ..

3. Sa jeg at jeg hadde fritidsproblemer akkurat nå?

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

Du kan lage en side om det evig geniale spillet Morrowind.

Eller så kan du starte et rekordforsøk, som du dokumenterer, og legger ut på siden din.

Hva med å skrive ned bilskiltene til forbipaserende biler, og opdatere hver dag med nye spennende nummere?

Du kan se gjennom alle episodene av MacGyver, for så å skrive ned, og illustrere alle de lure triksene han bruker.

Du kan lage en side med verdens største samling av bilder av sauer.

Siden du tydeligvis kan lage hjemmesider, kan du jo lage en side som viser hvordan du lager hjemmesider.

Hva med en egen Norsk fanside for Heino?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...