War Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 ca 13000 kan også være 20000. Står ingen nøyaktig sum, og da kan ikke jeg ta feil. Desuten sto det ingen pris i første innlegg, og jeg så bare hva dere andre hadde kommet opp med. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Jaja, det ble nok litt dyrt det der der ja, men takk for svar likevel. Skal nok tenke på de der andre PCène også, men er nok ganske sikker på Tundra 1559, om det kke viser seg at den er dårlig da!! Lenke til kommentar
st.anger Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Personlig vil jeg anbefale mpx kn1 maskinen. Har den selv og er utrolig godt fornøyd. Nå skal det sies at jeg ikke har testet noen av det andre maskinene nevnt her. Tom Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) ca 13000 kan også være 20000. Når ble ca 13000 til 20000 spør nå jeg?? men over til on-topic, jeg tror Tundra 1559R er et bra valg ja Endret 7. mai 2005 av vivastar Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg hadde enten kjøpt en ganske svak pc, elkjøp-greie til 6-7000, eller en kraftig enn med mulighet for spill til en 12-14000. Den førstnevnte klarer det meste unntatt spill, men hvis du er keen på litt mobil gaming, så må du ut med en del mer. Det er de som betaler dritmye for en bitteliten fjert med 12" skjerm, og som ikke lager en lyd, men dette ser jeg ikke på som god value. Vekt er likegyldig, siden de veier liksom maks 4 kg. Du skal være ganske pinglete før dette blir et problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå