Gå til innhold

Gratis SMS hos biip.no en liten periode

Anbefalte innlegg

Biip.no er inne i sin startfase, og for at navnet skal bli kjent gir de nå 1000 gratis sms daglig en liten periode.

Man trenger bare registrere seg, noe som skal være gratis. Ingen reklame skal komme til mobilen heller, kun på intern mail på biip-siden.

Og for de som lurer; jeg har ingenting med biip.no å gjøre, bare tenkte jeg skulle informere om gratis SMS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir spennende å se om biip.no klarer seg videre... De har som kjent re-brandet hele biip.no for å kunne matche inpoc og cellus - og nå slår de til med å tilby gratis SMS, blir spennende å se om det var en tabbe eller om de klarer seg! ;)

Lenke til kommentar

Gratis SMS er vel først og fremst kun i en introduksjonsperiode for å gjøre navnet kjent. Jeg tviler på at denne ubegrensede mengden gratis sms vil bli stående lenge. Men uansett håper jeg de klarer å tilby mer gratis sms enn andre, f.eks. 7 eller 10 daglig.

Angående siden ønsker jeg dem lykke til også. De har uttalt at de aldri vil levere reklame på SMS eller email, og de har et ryddig og "varmt" design jeg liker.

Blir spennende å se ja :)

Lenke til kommentar
Angående siden ønsker jeg dem lykke til også. De har uttalt at de aldri vil levere reklame på SMS eller email, og de har et ryddig og "varmt" design jeg liker.

kanskje verdt å skjekke ut! er dritt lei all reklamen som fyller opp eposten min å alle sms`ene jeg får tiit å ofte fra inpoc å eurobate... :nei:

Lenke til kommentar

Designerne hos biip.no er meget dyktige - det skal de ha. Det jeg derimot "stusser" litt over er tjenestene de tilbyr (både av SMS og ellers). Jeg føler det er blitt inpoc.no + deiligst.no = biip.no ... Spillene de har f.eks. er jo utrolig gamle, kvaliteten på innholdstjenestene er dessverre et par hakk lavere enn designet...

Lenke til kommentar
Biip.no er inne i sin startfase, og for at navnet skal bli kjent gir de nå 1000 gratis sms daglig en liten periode.

Man trenger bare registrere seg, noe som skal være gratis. Ingen reklame skal komme til mobilen heller, kun på intern mail på biip-siden.

Og for de som lurer; jeg har ingenting med biip.no å gjøre, bare tenkte jeg skulle informere om gratis SMS.

Når dere stenger lignende tråder, og beskylder det for å være reklame, og samtidig henviser til ulike paragrafer i regelverket deres, så er spørsmålet:

HVA ER DETTE? Dette kan da umulig være noe annet enn reklame, kjære moderator. Dere bør være konsekvent på det dere gjør! enten godtar dere reklame, som er postet av alle, og ikke kun moderatorer, eller så godtar dere det ikke!

Skjerp dere!

Lenke til kommentar

Når dere stenger lignende tråder, og beskylder det for å være reklame, og samtidig henviser til ulike paragrafer i regelverket deres, så er spørsmålet:

HVA ER DETTE? Dette kan da umulig være noe annet enn reklame, kjære moderator. Dere bør være konsekvent på det dere gjør! enten godtar dere reklame, som er postet av alle, og ikke kun moderatorer, eller så godtar dere det ikke!

Skjerp dere!

Ser ikke helt hva du mener her, arehei kom med en "nyhet" som omtaler biip.no's gratis SMS tjeneste - om du anser dette som reklame tror jeg du har misforstått reglene litt. Det er mange på forumet her som spør etter gratis SMS og at arehei gjør alle en tjeneste og informerer om en gratis SMS-tjeneste kan umulig være reklame? Han var til og med inne på at biip.no IKKE sender reklame per SMS...

Nice try ;)

Lenke til kommentar

For noen dager siden ble en Ownersbuy-tråd stengt, med begrunnelse "reklame". Kan noen da fortelle meg hva som var forskjellig mellom disse to? Vanligvis har dere null-toleranse mot slikt, men ikke nå! Det kan sikkert diskuteres om dette var reklame, men når dere tolker lignende tråder som reklame, men ikke denne, så er noe galt! Det har vært andre tråder som har hatt mindre reklame, men som likevel har blitt stengt av moderatorer!

Kjekt om dere prøver å være konsekvent! ;)

Endret av pologutt
Lenke til kommentar
For noen dager siden ble en Ownersbuy-tråd stengt, med begrunnelse "reklame". Kan noen da fortelle meg hva som var forskjellig mellom disse to? Vanligvis har dere null-toleranse mot slikt, men ikke nå! Det kan sikkert diskuteres om dette var reklame, men når dere tolker lignende tråder som reklame, men ikke denne, så er noe galt! Det har vært andre tråder som har hatt mindre reklame, men som likevel har blitt stengt av moderatorer!

Kjekt om dere prøver å være konsekvent! wink.gif

Alle moderatorene er vel forskjellige å har et forskjellig syn på mange ting. kan være at den moderatoren som stengte den forige tråden tolket det som reklame men at kanskje en annen moderator ikke ville ha gjort det.

Lenke til kommentar

Kjekt om dere prøver å være konsekvent! ;)

Ikke for å starte en krangel... men her er jeg enig med Pologutt... Det er ikke helt bra å stenge en tråd, mens man lar en annen tråd stå åpen! :thumbdown:

Hva som er reklame er litt vanskelig å definere! Her har du mange med linker til forskjellige steder nederst på linjen når de poster…. Det er minst like ille som åpenlys reklame i en post…. Hvor skal man legge lista? :hmm:

Er heller ikke moderator, men liker å følge med på hva som skjer her.... :cool:

:innocent:

Lenke til kommentar

Det tilbudet varer ca. til 3 juni, deretter er det 3 eller 5 sms pr dag. biip.no er drevet av Telitas.. :p

Quote fra et annet forum:

Skrevet av Stormen:

Ubegrenset gratis SMS :D

Hei gutta,

jeg tenkte jeg bare skulle spørre om litt hjelp til å spre ordet om mitt nyeste prosjekt Biip.no - som forøvrig er blitt diskutert tidligere her på forumet.

Greia er at vi fra og med i morgen av gir bort ubegrenset gratis SMS til absolutt alle medlemmer - en hel måned. Du kan sende en eller 1000 SMS om dagen; vi gir katta, så lenge du er medlem.

Det jeg kunne ha trengt hjelp til, var å spre ordet om dette - samt gjerne linking fra deres websider (noe som upper Google-rankingen på sida)...

Understreker at det ikke er noe "lureri" med i bildet her: Selskapet som jeg jobber for (telitas) tar regningen for å sende alle disse SMS'ene - og etter kampanjeperioden går vi ned til 3 eller 5 gratis SMS om DAGEN.

Linken er www.biip.no

Sist endret av Stormen : 3. May 2005 kl 10:37.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...