FraXinuS Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Stratovarius og Hammerfall Endret 5. mai 2005 av FraXinuS Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 In Flames: Jeg liker ikke In Flames så godt, men jeg liker godt den typen musikk de spiller. Et annet bra svensk band i samme kategori er Arch Enemy. Edge Of Sanity er et annet, ganske likt, svensk band jeg liker. Omnium Gatherum er også bra (finsk). Sonata Arctica: Sonata Arctica slår ganske mye i sin kategori, mener jeg. Stratovarius er et annet finsk band i samme kategori, men langt fra like bra. Turisas er litt forskjellig, og er kanskje mer en blanding mellom Sonata Arctica og In Flames (nei, ikke egentlig, men bør uansett sjekkes ut. Et finsk band av god kvalitet). Det siste albumet fra det tyske bandet Edguy, Hellfire Club, er også svinbra. Firewind (gresk), Helloween (tysk), Pagan's Mind (norsk) og Symphony X (amerikansk) bør også absolutt sjekkes ut. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Jeg var også ute etter musikk lignende In Flames, og har nå blitt hektet på Soilwork. De anbefales! da anbefaler jeg Mnemic.. drit rått! Endret 6. mai 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg var også ute etter musikk lignende In Flames, og har nå blitt hektet på Soilwork. De anbefales! da anbefaler jeg Mnemic.. drit rått! Absolutt! Mnemic og Susperia! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) In Flames: Lilitu Heaven Shall Burn The Great Deceiver Eternal Tears Of Sorrow Insomnium Into Eternity Kalmah Since The Day EDIT: At The Gates. At ingen har nevnt dem tidligere var da merkelig. De er jo nærmest far til sjangeren... Endret 7. mai 2005 av OterOter Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Det er ikke sikkert at mine annbefalninger ligner så veldig mye på de to, men In Flames og Sonata Arctica er to av mine yndlingsband (sitter å hører på Destruction Preventer her nå) så disse bør du sjekke ut: Iced Earth Kamelot Rhapsody Sentenced Soilwork (ligner, som sagt, kanskje litt på In Flames) Crimson Glory (progressive metal, men det kan hende at du liker det allikevel) De tre øverste er power metal slik som Sonata Arctica Edit: Feilplassert smiley... Endret 7. mai 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå