Nikern Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg trenger å lære meg hvordan jeg skal slå ned lukkertiden på mitt DSC-P150. Jeg sliter litt med at bilder jeg tar blir litt uskarpe til tider. Dette håper jeg å løse ved å senke lukkertiden. Noen som kan instruere meg? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg trenger å lære meg hvordan jeg skal slå ned lukkertiden på mitt DSC-P150. Jeg sliter litt med at bilder jeg tar blir litt uskarpe til tider. Dette håper jeg å løse ved å senke lukkertiden. Noen som kan instruere meg? Jeg vet ikke hvor gode manuelle funksjoner kameraet ditt har (antakelig få), men hvis du prøver "sportsprogrammet" (vanligvis indikert med en tegning av en løpende person e.l.) vil dette antakelig gi deg kortere lukkertider. Lenke til kommentar
Torehs Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jo, jeg tror du kan stille lukkertiden (jeg kan i hvert fall det på mitt P200). Hvis du går inn i manuell-modus (M på "hjulet") , skal det la seg gjøre. Deretter trykker du på knappen i midten av de fire pilene (midt mellom knappene for return, macro, flash og selvutløser). Der kan du stille lukkertid og blender med pilene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå