Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har kjørt nå ad-aware se, microsoft antispyware, x-cleaner og e-scan. Alle de finner noe men fan om de klarer å gjøre noe.

Jeg plages av t-hester/virus/startsiden/spyware. Dette kom i natt plutselig mens jeg satt og spillte, jeg fikk bare en beskjed ifra windows om at noe var på gang.

Ja, jeg får også masse GØY reklame rett opp i små vinduer. Fra første scan fikk jeg beskjed om 2 feil, som rask ble "rettet". Siste ad-aware scan viste over 70.

Jeg sitter nå og skriver mens det hagler med "advarsler" og (jeg er ganske forbanna nå) det er litt frustrerende.

Jeg ser at det var en link til en scanner på nett, men forsto ikke hva jeg skulle gjøre der. Skulle jeg laste ned noe? Skulle ikke jeg bli scannet mens jeg var online?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv også å starte uten å være tilkoblet internett og i sikerhetsmodus, kjør deretter Ad-aware fra derifra. En veldig lur og grei ting er å slå av Windows Restore, drepe Explorer.exe med taskmanager og kjøre ad-aware (kan være lurt å åpne ad-aware før du tar knekken på explorer.

Bare si ifra om de fortsatt er her etter hvis dette ikke hjelper.

PS : Du kan jo også eventuelt prøve www.safer-networking.net sin spybot search and destroy.

Lenke til kommentar

Jeg har også kjørt spybot. Nå hadde jeg nettopp maskinen i safe mode, tok og kjørte alt jeg hadde av programmer, restarter, logger på... første jeg får beskjed om er at et spyware program prøver å innstallere seg, at adressene på startsiden prøver å bli gjort om på.

Lenke til kommentar

Jeg har kjørt alt av programmer, nod32, ad-aware, kapy ett eller annet, noe online greier, spybot, microsoft sin antispyware...

og ikke en eneste en klarer noen fans ting.. jeg gir opp..

formatering er igangsatt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...