P-in-P Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Mulig det er spurt om her før, men finner ikke igjen tråden... Spørsmålet er om det er et program eller lignende som kan emulere Win95 (evt. 98) fra XP? Har Win95 CDen liggende, men gidder ikke å sette opp dualboot bare for et spill... Edit: En Leif eller en Kjell... Endret 4. mai 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
n0ob Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 i windows xp kan du velge å kjøre programmer i "kompabilitets modus" for win 95/98/me/nt/2000. dette kan du velge ved å høyreklikke .exe filen, velge egenskaper, kompatibilitet(eller noe lignende), merka av for "kjør dette programmet i kompabilitets modus for" og så velger du windows versjonen du skal bruke. Håper dette hjelper. PS: bruker engelsk windows, derfor blir sikkert noen av oversetningene mine ikke helt riktige. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Det finnes et program som lar deg kjøre Win95 (eller noe annet) under XP. Det heter Virtual PC: http://www.microsoft.com/windows/virtualpc/default.mspx Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Å bruke den Win95 muligheten i XP har jeg prøvd uten hell... Det programmet du linket til hårek var litt i "tyngste" laget for meg Takk for svar allikevel Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Haha, for et genialt program hårek bare en skjønte hvordan en skulle bruke det Booting Win95 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå