ehs5 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Moren min ønsker seg en ny telefon. Hun trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja. Må ikke være veldig "profesjonell", men det må være mulig å legge inn notater. -MMS: Ja. -GPRS: Ja. -EDGE: Nei. -WAP: GPRS holder. -Kalkulator: Ja. -JAVA: Ja. -Email klient: Nei. -Spill: Ja. Form: -Samme hvilken form. -Vekt: Ikke viktig. -Antenne: Integrert. -Samme. Skjerm: -Farge. -Over 65000 farger. -Samme hvor stor den er. -Touchscreen: Nei. Pris: Jeg har mellom 0 og 1700 kroner til rådighet. Kanskje litt mindre. Med abonnementsbinding: Ja. Moren min har nå Djuice magnum men hu har lyst på Netcom youngtalk også. Er åpen for alle forslag. Diverse: -Merke: Helst ikke Sony Ericsson, og kanskje ikke Nokia heller. Tror Siemens er best. Men er åpen for alle forslag. -Kamera: Ja. -Videokamera: Kanskje. -Symbian: Nei. -Triband: Samme det. -Infrarød port: Ja. -Blåtann (Bluetooth): Ikke nødvendig. -Minne: Tja, minst 5MB. -Minnekort: Ikke nødvendig. -Polyfoniske ringetoner: Ja. -MP3: Nei. -Radio: Ikke nødvendig. -3g(UMTS): Ikke nødvendig. -Wlan: Nei. - Mulighet for GPS: Nei. -Batterilevetid: Ikke viktig. -Telefonen vil brukes mest til SMS, ringing, fikling, bilder og innimellom spill. Litt forskjellig egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå