Polarbastard Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Kan nesten tro at Tine ble litt ille berørt av siste dagers kritikk av deres reklame av melkeserien Smak. Nå leste jeg nettopp på texttv at Tine har trukket hele serien ut av butikkhyllene og kommer ikke til å produsere mer av denne Jaja.. skal ikke si jeg er direkte avhengig av Smak, men drikker ofte Smak med kaffesmak til frokost og kvelds. Synes den faktisk var ganske god. Noen andre som liker denne melken og synes det er trist at den forsvinner? Endret 4. mai 2005 av Polarbastard Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Likte ikke Smak nei... De kan gjerne fjerne den for min del. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Nooo! Smak med kaffesmak er jo nammenam! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvorfor trekkes de fra markedet? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Et dette den samme melken som heter 24? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 nei det er ikke det samme som 24 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Bah. Smak var jo melken som fikk meg til å drikke, ehm, melk igjen. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Smak Sjokolade var jo den eneste gode sjokolade melka som blir solgt i butikker. Alle andre pleier å ha alt for sterk og kunstig sjokolade smak. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg synes alle smak-produktene smaket aaaaaltfor lite. Vanlig lett- eller hel-melk smakte bedre enn de forskjellige melkeproduktene. Litt fett og sukker må bør det være i alle produkter. Vi trenger det faktisk. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Er vel likegreit. Hva er visen med 3 typer melk med rare smaker. Er jo 24 og litago fra før av. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 "Melk med smak av xx", ikke "flytende sjokolade med litt melk i". Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 For ikke å nevne "sukkerbiter oppløst i oboy-pulver og melk" Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 "Melk med smak av xx", ikke "flytende sjokolade med litt melk i". Skal jeg ha melk, drikker jeg lett- eller hel-melk. Skal jeg ha drikk med sjokoladesmak, drikker jeg litago sjokolade. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Smak med sjokolade smakte som om når du har drukket en god kopp sterk sjokolademelk, og så heller oppi mer melk bare for å skylle ned bunnslammet..... Var ikke no' glad i den! Er mer Mr.Litago jeg Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvorfor trekkes de fra markedet? Fordi det var spekulasjoner i at smak-melka inneholdt 14 sukkerbiter, og ikke 2 som det tilsier på kartongen. Men om den faktisk inneholdt så mye sukker, ville visst ikke Tine kommentere. De bare fjerner den fra markedet og ferdig med det. Eh... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 "Melk med smak av xx", ikke "flytende sjokolade med litt melk i". Altså, Smak hadde så lite smak av sjokolade (osv.) at den bare ødela melkesmaken. Det blir som å blande minimalt med saft i vann; Det blir verken saftsmak eller vannsmak, det smaker bare vondt. Så jeg har ikke noe imot dette. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 har faktisk aldri fått smakt den.. Den eneste melken jeg drikker er vanlig, Litago eller 24 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Altså, Smak hadde så lite smak av sjokolade (osv.) at den bare ødela melkesmaken. Det blir som å blande minimalt med saft i vann; Det blir verken saftsmak eller vannsmak, det smaker bare vondt. Så jeg har ikke noe imot dette. Så, det er fælt med to alternativer? Ett sukkerbombe-alternativ for dagens tykke ungdommer, og et mindre sukret alternativ for sunne og fornuftige unge voksne. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Smakte den, men likte den ikke. Hater egentlig melk, så. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Har smakt "smak" serien fra Tine, var ikke så god som jeg hadde håpet på, men jeg drakk det. Liker best vanlig melk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå