Gå til innhold

Headsett til mp3-spiller, også brukes til spill.

Anbefalte innlegg

Trenger et nytt headset som jeg skal bruke på mp3-spilleren, men må også funke til spill, da jeg er på lan av og til, de jeg har kan bare brukes til pc, da de har en svær mic, og er veldig store(plantronics audio 90), de kan vel brukes til musikk, men er ikke noe serlig, for mye dildal. Grunnen til at jeg sier de gså skal brukes til spåill når jeg allerede har headset til det er fordi jeg tror jeg selger dem. Så på disse, prisen var litt vel billig, da denne koster minst 500 andre plasser, er den webshoppen noe å stole på? Den var jo i prisguiden. Men de har jo veldig mange ting inne, og esktremt lave priser til å være så ny.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis de samme koster 500 på en vanlig butikk er det bare å stole på net shopen. Det finnes mye der ute på internett som er MYE billigere enn i vanlig butikker. Dessuten så vidt jeg har erfart virker de kjempe bra ;)

Lenke til kommentar

Som sagt skal jeg ha et jeg kan bruke både til pc, og til mp3-spiller, trokke jeg går rundt i by'n med icemat siberia.

edit: Er det noe stort poeng å kjøpe denne hvis jeg har plantronics audio 90, får sikkert solgt den for ca 200 da. Men det er vel litt sløsing hvis de er like gode nesten.

Endret av hba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...