Poby Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hei, vet noen om et program som jeg kan installére på min Loox 720 slik at jeg kan få tak i spillelistene min på PC'en (alt går på trådløst). Evt. også video som er nedkodet til 'PDA-oppløsning' ? Mvbwtua, Poby Lenke til kommentar
lobster Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hmm. Jeg satt opp en shoutcast service på maskinen min der jeg har alle MP3'ene mine. Jeg fant også en WWW frontent som funker for Winamp. På PocketPC'n lastet jeg ned GSPlayer og lar den streame fra shoutcast maskinen. Jeg har sett andre løsninger som er bedre enn dette 8alt i et løsning) husker ikke navnet på det.. Fant det ved å søke på gooooooogle Lykke til! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Jeg spiller playlistene/mp3-filene mine på PC'en direkte over WLAN når jeg er hjemme. Fungerer glimrende i PocketMusic. Med direkte mener jeg at jeg browser den delte mappen og trykker på filen/playlisten. Fungerer for øvrig ganske OK å spille av videofiler fra PC'en også - med mindre kvaliteten er høyere enn hva WLAN-kortet klarer å overføre (særdeles treg PDA-kortene). Endret 5. mai 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Vinyl: http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php?soft=768 Skal visstnok være helt konge. Har ikke testa det selv, men en kompis er helt i skyene over det. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Prøv denne også: http://www.pocketgear.com/software_detail.asp?id=4720 Lenke til kommentar
Poby Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Programmet som Lobster anbefalte, RemoteAmp, funker jo helt fint. Det er bare det at programmet spiller av musikken på PC'en og ikke streamer den til PDA'en..! Altså en fjernkontroll. Kjekt, men ikke akkurat det jeg skulle ha. Synd, for det funka faktisk med iTunes... Poby Lenke til kommentar
Poby Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Har vel nå funnet ut at dette ikke er så enkelt. Det ser ikke ut til å finnes noe program som gjør det jeg ønsker. Jeg må nok sette opp et enkelt hjemmenettverk med deling av mapper osv... Poby Lenke til kommentar
oleaa2005 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg spiller playlistene/mp3-filene mine på PC'en direkte over WLAN når jeg er hjemme. Fungerer glimrende i PocketMusic. Med direkte mener jeg at jeg browser den delte mappen og trykker på filen/playlisten. Fungerer for øvrig ganske OK å spille av videofiler fra PC'en også - med mindre kvaliteten er høyere enn hva WLAN-kortet klarer å overføre (særdeles treg PDA-kortene). Hva bruker du for å browse nettverket? Du har jo ikke akkurat "Mine nettverksteder" på Pocket PC'n... Har forsøkt NET... ett eller annet, men det var litt tungvint. Kanskje du har et bedre alternativ? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 PocketMusic kan åpne filer/playlister fra delte mapper på nettverket. Men jeg anbefaler Resco Explorer 2003 til å browse filer/nettverk på vanlig måte. Finnes sikkert gratisprogrammer med mulighet for å "map'e" nettverk-mapper også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå