Shivas Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg skal nå kjøpe meg en bærbar pc for første gang og lurer på hva som er en bra data for mitt bruk. Har virkelig ikke peiling på datamerker. Jeg trenger den for å skrive mye skoleoppgaver, surfe på internett (trådløs oppkobling), brenne cd og dvd'er, laste ned musikk/filmer, spille filmer og spill, jeg skal kort sagt bruke den til mye rart, og den bør være forholdsvis rask og ha bra batterikapasitet. Jeg, som fattig student har ikke råd til å bruke allverdens penger på data og tenkte meg priser rundt 6000-7000 (eller billigere). Så da kommer spørsmålet: vet noen om en bra data og/eller et bra tilbud, og hvor jeg evt får kjøpt den? Setter stor pris på alle svar. :-) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg ser at du skriver at du har tenkt å bruke den til spilling. Hva slags spill kommer du til å spille? Du kommer nok ikke til å få bra bærbar som egner seg til spilling til en pris av 7000,-. Lenke til kommentar
sthomas Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) vis du skal spille kabal så funker denne pcen: http://www.elprice.no/modules/module_131/t...nuArr=&mid=1013 Endret 4. mai 2005 av sthomas Lenke til kommentar
Shivas Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Hva slags spill? Nei, hva skal jeg si. Jeg synes det er gøy å spille litt, men det kommer ikke til å være det dominerende. Det mest avanserte jeg har spilt på data er tomb raider, den lengste reisen og backpacker. Hvis dette kunne være til hjelp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå